CBB mobilabonnement, telefoner & bredbånd

CBB tilbyder mobiltelefoni, bredbånd og et stort udvalg af telefoner. CBBs samlede kundetilfredshed har historisk set været god og selskabet ligger i toppen på listen over Danmarks bedste mobilselskaber.

Af tabellen nedenfor fremgår aktuelle CBB mobilabonnement med deres indhold og priser. Under tabellen finder du nyttige informationer om fordele, ulemper og muligheder ved CBB.

Netværk & Dækning: 6,95/10
Kundeservice & ydelser: 7,25/10
Samlet kundetilfredshed: 7,10/10
Mads Alexander Hviid Poulsen
1 2 3 4 5

Mads Alexander Hviid Poulsen

Jeg har lige haft en langtrukken og ubehagelig oplevelse hos CBB/Telenor (CBB er en virksomhed under Telenor). Jeg købte en telefon af dem, hvor der opstod en flænge i skærmen efter kun to uger. Det var ikke som følge af hærværk, misbrug eller lignende forhold, som jeg selv var ansvarlig for. Alligevel mente CBB/Telenor ikke, at reklamationsretten skulle gælde.

Det resulterede i en sag, der forløb over tre måneder, hvor jeg var i kontakt med adskillige medarbejdere hos virksomheden, og jeg måtte tage sagen videre til Center for Klageløsning. Undervejs misinformerede både CBB og Telenor mig om mine rettigheder, og de ændrede hele tiden deres forklaring på, hvorfor reklamationsretten ikke skulle gælde.

Jeg ville have taget sagen videre til Forbrugerklagenævnet, men hos Center for Klageløsning blev jeg oplyst om, at sagen sandsynligvis ville tage yderligere 12 måneder, og derfor valgte jeg at trække sagen, da det ikke ville være besværet værd. Det ændrer dog ikke på, at jeg føler mig utroligt snydt af CBB og Telenor.

Som kunde står man dårligt i sådanne sager, og virksomheder som CBB og Telenor er meget bevidste om dette!

Sebastian Evald Stück
1 2 3 4 5

Sebastian Evald Stück

Arrogant og hjælpeløs kundesupport, hvis viden ikke rækker længere end \"prøv at genstart routeren\". Det er altså ærgeligt. Slet ingen fornemmelse for at de gider at løse problemet. Netop som man lige har opgraderet sit bredbånd, da det eksisterende var for ringe, så holder det op med at virke. Hjælp til at opgradere det er de gode til, men teknisk support og simpel troubleshooting var da helt håbløst.

Og så er der ingen mulighed for at komme til at bare chatte med én teknikker i weekenden, har aldrig oplevet noget lignende.

Kenneth Bohn Olsen
1 2 3 4 5

Kenneth Bohn Olsen

Har været rigtigt godt dog med lidt ringe dækning men med de nye EU regler er de ikke konkurrance dygtige længere og da jeg ikke rejser vil jeg ikke betale mere for mit ab

Reza Ismaili
1 2 3 4 5

Reza Ismaili

Jeg har været kunde hos CBB snart 12 år siden jeg kom til DK.
De har altid været dem der har gode og lave priser samt super hurtig og dygtig service, derfor jeg har været kunde hos dem i så mange år.
Jeg vil helt sikkert anbefale dem. :)

Keep up the good work, guys. :)

Reza Ismaili
1 2 3 4 5

Reza Ismaili

Jeg har været kunde hos CBB snart 12 år siden jeg kom til DK.
De har altid været dem der har gode og lave priser samt super hurtig og dygtig service, derfor jeg har været kunde hos dem i så mange år.
Jeg vil helt sikkert anbefale dem. :)

Keep up the good work, guys. :)

Jerzy Szpilman
1 2 3 4 5

Jerzy Szpilman

Efter 3 år med ret god mobilnet kan jeg slet ikke komme på telefonnettet fra mit bopæl.
CBB påstår, at min telefon LG G2 ikke kan betjenes af deres (Telenors) master fordi min telefon \"ikke er i deres sortiment\", dvs. en de har testet mod deres netværk (sic!). Men den har altså været i 3 år, uden at jeg blev orienteret om inkompatibiliteten.
Telefonens USB-stikket har været repareret og CBB påstår, at telefonen er defekt, men den er kun \"defekt\", når jeg er på matriklen.
Så snart jeg er ca. 1 km fra min adresse kan jeg både kalde og blive ringet op, hvad jeg har bevist flere gange.
Jeg har mistanke om, at CBB/Telenor ikke vil bruge ressourcer for at justere den nærmeste mast (en celle), så jeg kan få dækning inde i mit hus.
Jeg har været tilfreds kunde hos CBB siden 2008 og min tidligere mobil HTC Legend har fungeret upåklageligt i mange år, selv om den ikke var i \"deres sortiment\", underforstået; købt et andet sted/ikke testet af CBB...
Jeg har aldrig blevet orienteret om, at det er kun \"certificerede\" telefoner kunne komme på deres net.
Da jeg lider af nogle kroniske sygdomme har jeg behov at kontakte hospitaler, men det kunne jeg ikke i 3 måneder da CBB/Telenor ikke vil justere deres master.
Jeg angiver sagen til Teleankerstyrelsen.

Jari Møller Sievertsen
1 2 3 4 5

Jari Møller Sievertsen

CBB er et selvskab hvor man som kunde føler sig sat i centrum. Der hersker overskuelige abonnementer og god dækning .
Deruden er der venlige og løsningsorienterede mennesker i den anden ende, når man vælger at ringe til deres kundeservice, hvilket bestemt ikke er alle selvskaber forundt.
Helt sikkert et selvskab jeg er tilfreds med

Nicole H. Rasmussen
1 2 3 4 5

Nicole H. Rasmussen

Der er altid et godt signal lige meget hvor jeg bevæger mig. Samtidig synes jeg man får meget for prisen. Jeg betalte kun 139 kr for 15 timers tale og 15 GB data med Tidal oveni. Så en uge senere giver CBB mig 5 timers tale + 5 GB data ekstra oveni prisen, så nu har jeg 20 timers tale og 20 GB Data og Tidal for kun 139 kr! Det kalder jeg et godt abonnement! De gør virkelig meget for at beholde deres kunder.

Claus Pedersen
1 2 3 4 5

Claus Pedersen

Altid godt eller næsten godt signal også i udkantsdanmark hvor jeg også bruger telefonen. Sjældent jeg har brug for at kontakte CBB, men når jeg endelig har, så er kundeservicen i top.

Claus Rossen
1 2 3 4 5

Claus Rossen

Vi har haft CBB (og før det BiBob) i 3 år. På intet tidspunkt har jeg haft problemer med selskabet. Aftaler er overholdt, betalinger er altid gået som de skal og dækningen er fin. Der er, med andre ord, intet at udsætte på mit mobilselskab. Udover selskabet, har jeg altid følt, at jeg havde det bedste abonnement til den rigtige pris. Jeg er meget tilfreds, hvilket kan være en sjældenhed når man læser Facebook :-)

Mette Bluhme
1 2 3 4 5

Mette Bluhme

God og meget hurtig kundeservice via Facebook. Billige priser. Har endnu ikke fundet noget, der samlet set er billigere. Mange kombinationsmuligheder i abonnementet.
Negativt: Der er ikke et abonnement med gratis udenlandstelefoni.

Claus Rossen
1 2 3 4 5

Claus Rossen

Jeg har et enkelt abonnement i huset hos CBB. Da de hænger sammen med Bibob, ligner det meget hinanden. De har samme kundeservice, som er rigtig god! De er lidt svagere på pakkeIndhold end de sammenlignelige selskaber, men de har en ret stærk abonnementstruktur.

Kristian Erik Munk
1 2 3 4 5

Kristian Erik Munk

Ujævn data net både som gående i byer, ved indendørs og udendørs ophold og data brug, og ved ferie, cbb bruger telenors net, og deres dæknings kort, og selv om både cbb og tt netværk reklamere og tilbyder og har 2g,3g data og 4g og 4g+ og det er indeholdt i mit abb. Og tlf, op til 4g med nokia lumia 735, er det mest 3g/h+ data

Mikael Bendtsen
1 2 3 4 5

Mikael Bendtsen

I forbindelse med køb af iPhone ved release, blev min kæreste og jeg beskyldt for kreditkort svindel. Samtidig kunne vi konstatere at CBB\\\'s hjemmeside fungerede utrolig dårligt, langsomt og med mange visnings fejl, og i min optik - fik sammenblandet kreditkort oplysninger fra forskellige kunder og ordre. Andre forklaringer på at de efterfølgende forsøgte at tørre den af på os kan jeg ikke komme frem til.
I perioden op til dette køb, var mit private abonnement konstant i problemer, automatisk optankning gik AMOK og tankede mange penge - altsammen fordi CBB\\\'s systemer ikke kunne afregne data korrekt.
Oplevelsen er så utryg, at det er et stort nej tak til nogensinde at benytte dem igen.

PS. Deres kundeservice forsøgte virkelig at rette op på fejlene, men med ovenstående udfordringer, har det desværre ikke været i nærheden af at genoprette tilliden.

Jakob Kristian Klug Kastrupsen
1 2 3 4 5

Jakob Kristian Klug Kastrupsen

Jeg er i bund og grund rigtig godt tilfreds med CBB Mobils dækning og priser. Den eneste grund til, at jeg ikke giver 10, er, at der altid skal være plads til forbedringer.

1 2 3 4 5

Har de sidste 2-3 år haft telmore, så BiBoB, så 3 og nu har jeg CBB.
CBB kører jo på Telenors og Telias fælles netværk, hvilket i Sønderborg, betyder den bedste dækning. Hjemme hos mig selv i centrum af Sønderborg har jeg 4g dækning, som ofte er hurtigere end mit 20mbit WiFi. Jeg arbejder i en lille landsby, Nybøl, hvor jeg også har god forbindelse og kan bruge mit data til apps og at surfe på chrome. Telenor og Telia netværket, og de udbydere som bruger dette (bl.a. CBB), er efter mine erfaringer det bedste netværk i Sønderborg og omegn. 3s netværk prøvede jeg, pga. 3 like home, men netværket i Sønderborg var for ringe i forhold til CBB. Hos 3 kunne jeg næsten ikke få forbindelse til opkald inde i borgen shopping center bl.a.. Telmore var fint med telmore play, bedre netværk end 3, men min oneplus one kunne ikke komme på deres 4g bånd.
Så CBB er godt, de kæmper bl.a. med BiBoB om mig som kunde, det handler i princippet kun om hvem der har de bedste tilbud, i forhold til mit forbrug, meget data og lidt telefoni plus musik (tidal).. Jeg er en tilfreds kunde hos CBB

Joan Jensen
1 2 3 4 5

Joan Jensen

Jeg har haft CBB i mange år og jeg har aldrig haft problemer

Allan Sørensen
1 2 3 4 5

Allan Sørensen

Virkelig dårlig dækning, må løbe rundt for at finde et sted hvor der er dækning. Samtaler bliver afbrudt ofte.

JF Mortensen
1 2 3 4 5

JF Mortensen

Afsagde abonnement da CBB ikke på noget tidspunkt havde tænkt sig at forbedre signalet.

Leif Thusholt
1 2 3 4 5

Leif Thusholt

Super. Mangler kun roaming i USA.

Hardy Stausholm
1 2 3 4 5

Hardy Stausholm

Har været med siden det hed Club bla bla og er fuldt ud tilfreds med service fra dem altid venlig kundeservice

Rikke A. Neipart
1 2 3 4 5

Rikke A. Neipart

Super god service samt lave priser. :)

Rikke A. Neipart
1 2 3 4 5

Rikke A. Neipart

Super god service med lave priser :)

Mac Plex
1 2 3 4 5

Mac Plex

Det fungere bare (c:

Peter Nielsen
1 2 3 4 5

Peter Nielsen

Generelt meget tilfreds. Har ikke brug for support alt virker bare.
Mht. Dækning, så virker det som om Yousee har den bedste dækning.

Frits Nielsen
1 2 3 4 5

Frits Nielsen

Var bange for at Service ville blive dårlig efter sammenlægningen med bibob :) men de har stabil service

Jakob Broe Bendtsen
1 2 3 4 5

Jakob Broe Bendtsen

Jeg har for det meste fuld dækning men nogle gange langsomt data netværk.

Marco Laustsen
1 2 3 4 5

Marco Laustsen

jeg er okay tilfreds med udbyderen, jeg har ikke haft de helt store problemer med dem :)

Marco Laustsen
1 2 3 4 5

Marco Laustsen

jeg er okay tilfreds med udbyderen, jeg har ikke haft de helt store problemer med dem :)

Birthe Sonnerup Meyer
1 2 3 4 5

Birthe Sonnerup Meyer

Meget tilfreds , har aldrig svigtet
Altid hjælpsom personale , billigt , god dækning kan kun anbefales.

Andreas Blucher
1 2 3 4 5

Andreas Blucher

Cbb,er rigtig gode,flot datapakke til prisen.

Jack Jensen
1 2 3 4 5

Jack Jensen

God kundeservise

Lasse Møller Jacobsen
1 2 3 4 5

Lasse Møller Jacobsen

Super 4g netværk i Sønderborg og omegn. Tidal er et godt alternativ til Spotify. Jeg er en glad og tilfreds kunde

Martin Rantzau Bakø
1 2 3 4 5

Martin Rantzau Bakø

Godt for nærigrøve, men slet ikke interessant hvis man ser sig selv som entusiast Håber på hurtigst muligt at skifte til Telia og få en Z5 Premium.

Thomas Allan Rasmussen
1 2 3 4 5

Thomas Allan Rasmussen

Synes at 4G dækningen er ret god efterhånden. Kan mærke at der kommer flere og flere master til.

Jesper Hald
1 2 3 4 5

Jesper Hald

God dækning, og ingen udfald! Helt problemfrit!

Jesper Hald
1 2 3 4 5

Jesper Hald

God dækning, og ingen udfald! Helt problemfrit!

Carsten Mortensen
1 2 3 4 5

Carsten Mortensen

Hej :-) Cbb er billig , og Deres kundeservice er i top.. Plus, at jeg ingen problemer har haft med Deres dækning.... :-)

Jonas Askjær Ryom
1 2 3 4 5

Jonas Askjær Ryom

Er generelt tilfreds, men med små huller i nettet kan det ikke blive til topkarakter

Jack Jensen
1 2 3 4 5

Jack Jensen

Godt selskab god betjening

Ernest Ken Mayer
1 2 3 4 5

Ernest Ken Mayer

God kundeservice, som er gode til at følge op på fejl eller problemer.
De har mobilpakker til meget fornuftige priser.

CBB
0 timer taletid + 0 GB data
Include Talk

Taletid

0 timer
Data

Data

0 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 29,-

29,-Pr. måned
Besøg CBB
CBB
7 timer taletid + 7 GB data
Include Talk

Taletid

7 timer
Data

Data

7 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 89,-

89,-Pr. måned
Besøg CBB
CBB
Ubegrænset taletid + 50 GB data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

50 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 119,-

119,-Pr. måned
Besøg CBB
CBB
Ubegrænset taletid + 100 GB data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

100 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 129,-

129,-Pr. måned
Besøg CBB
CBB
Ubegrænset taletid + 200 GB data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

200 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 149,-

149,-Pr. måned
Besøg CBB
CBB
Ubegrænset taletid + Ubegrænset data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

Ubegrænset
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 199,-

199,-Pr. måned
Besøg CBB
CBB
71/17 Mbit
Download

Download

71 Mbit
Upload

Upload

17 Mbit

Oprettelse 0,-

Pr. måned
59,-
Besøg CBB

Se også: Sammenlign CBB med alle andre mobilselskaber og find billigste for dig

CBB priser og tilbud

Priserne på CBBs mobilabonnementer ligger i den lave ende og er man til musik på mobilen har CBB også et meget billigt mobilabonnement med musik. I tillæg til de generelt meget lave priser på mobiltelefoni kan CBB bryste sig af, at være blandt de absolut bedste mobilselskaber på kundeservice.

Se aktuelle tilbud ved CBB

Som CBB kunde vil man desuden nyde godt af mobiltelefoni på Telia/Telenors 4G netværk og gode rabatter og generelt fordelagtige priser på mobiltelefoner.

Hertil har CBB gjort det enkelt for familier at samle deres mobilabonnementer på én konto. Familier opnår ikke bedre priser, men overskueligheden og enkelheden ved at administrere flere mobilabonnementer på én online-konto vil være en stor gevinst for mange.

Sidst men ikke mindst kan mobilkunder i CBB have stor fordel af reducerede priser på bredbånd. Har man et mobilabonnement ved CBB får man ekstra lave priser på mobilt bredbånd og trådløs router, der kan dække hele familiens internetbehov.

Se også: Sammenlign alle mobilabonnement og find billigste for dig

Se aktuelle tilbud ved CBB

Mobilabonnement med Tidal musik

CBB har allieret sig med musiktjenesten Tidal og tilbyder millioner af musiknumre i et abonnement, der notorisk siden lanceringen har været et af de absolut billigste mobilabonnementer med musik inkluderet.

Musikfilerne i Tidal leveres i et AAC-format på 320kbit/s, hvilket betyder at musikken bliver komprimeret i et format der skal give optimal lydkvalitet.

Det er ikke kun CBB, der tilbyder mobilabonnement med musik. Mobilselskaber som; YouSee, Telenor, Telia, Teleselskabet 3 og Telmore tilbyder også abonnementer med musik.

Hvilket abonnement med musik, der er bedst og billigst for dig afhænger af mobilselskabernes mobildækning hvor du bor og prisen du må betale for dit faktiske mobilforbrug. Du bør som hovedregel kun skifte til mobilabonnement, der dækker hvor du bor og som passer til dit faktiske mobilforbrug.

Se også: Sammenlign priser på mobilabonnement med musik

Se aktuelle priser på CBB med Musik

CBB bredbånd

CBB tilbyder bredbånd til konkurrencedygtige priser, men har man i forvejen et mobilabonnement ved CBB bliver prisen på bredbånd ekstra billig. Der er tale om såkaldt mobilt bredbånd og CBB inkluderer således også en trådløs router, som du får med i bredbåndsabonnementet.

CBB har traditionelt været med på beatet i konkurrencen om bredbåndskunderne og i takt med, at den teknologiske og netværksmæssige udvikling er blevet bedre og internethastighederne hurtigere, har CBB også ladet kunderne få glæden af fremskridtene.

Bredbånd ved CBB kommer i hele spekteret af internethastigheder. Der er ekstremt billige bredbåndsforbindelser til dig der kun har behov for at tjekke mails og læse nyheder på nettet og der er rigtig gode tilbud til den store familie, hvor alle er online samtidig og hvor der streames film og spil på nettet.

Før du vælger bredbånd fra CBB bør du sikre dig, at CBB har mobildækning hvor du bor. Internettet kommer nemlig trådløst gennem Telia/Telenors 4G netværk. Spørg eventuelt dine naboer om deres erfaringer med Telia/Telenors netværk inden du bestiller bredbånd hos CBB.

Se også: Sammenlign bredbåndsselskabernes priser på bredbånd

CBB roaming i EU

Siden EU Kommissionen besluttede at roaming i EU skulle være gratis har CBB gjort som de fleste andre mobilselskaber. CBB tilbyder mobilabonnement med og uden roaming i EU. Prisen på et mobilabonnement med roaming i EU er imidlertid dyrere end abonnementer, der kun virker i Danmark.

Det betyder i praksis, at gratis roaming i EU ikke er gratis hvis du er CBB kunde. Tilpasningen af abonnementet med og uden roaming er ikke kun et CBB fænomen. Det er en tilpasning som mange danske mobilselskaber har gennemført for ikke tabe penge.

Enkelte mobilselskaber har imidlertid valgt at følge EU Kommissionens intentioner. Oister, Greentel og Teleselskabet 3 har valgt, at roaming i EU skal være standard i de fleste af deres mobilabonnementer.

Se også: Find billigste mobilabonnement med roaming i EU

Se aktuelle priser på CBB abonnement med roaming i EU

CBB mobiltelefoner

CBB Mobil gør noget ved mobiltelefonerne som ingen andre mobilselskaber er særligt skarpe på. De kører ofte aggressive kampagner med rigtig gode tilbud og priser på mobiltelefoner og ofte er det tale om periodevis stærkt reducerede priser på meget populære smartphones.

Sammen med Teleselskabet 3 og Call me er CBB blandt de mest generøse mobilselskaber hvad angår tidvis meget stærke tilbud og store rabatter på mobiltelefoner.

Hertil tilbyder CBB også afdragsordninger ved køb af mobiltelefoner. Har du ikke pengene til mobilens her & nu pris, kan du omkostningsfrit købe mobilen på afdrag og dermed fordele telefonens pris over 12 eller 24 måneder.

Kombinationen af et billigt mobilforbrug (billige mobilabonnementer) og stærke priser på mobiltelefoner gør, at CBB kan være et meget billigt mobilselskab for rigtig mange danskere.

Går du som gennemsnitsdanskeren, til anskaffelse af ny mobiltelefon hver 18 måned, så kan der være gode penge at spare ved at være mobilkunde hos CBB. Du får et relativt billigt mobilforbrug gennem konkurrencedygtige abonnementer og et stort udvalg af telefoner med store rabatter, at vælge mellem, den dag du beslutter dig for at købe en ny mobil. Kombinationen af billige abonnementer og gode priser på telefoner gør, at CBB kan være blandt de absolut billigste mobilselskaber for rigtig mange danskere.

Se også: Se aktuelle tilbud på telefoner hos CBB

CBB historie

CBB Mobil er et af de lavprisselskaber, der har været på markedet i længst tid. Selskabet blev etableret i 2000 under navnet Club Blah Blah. I 2002 skiftede selskabet dog navn til CBB, da navnet Club Blah Blah primært henvendte sig til det yngre segment og blev misforstået som noget sniksnak af den ældre befolkning. I 2004 blev de opkøbt af Sonofon, som sidenhen blev opkøbt af Telenor. Telenor ejer i dag 100 procent CBB.

CBB var et af de første lavprisselskaber, der blev lanceret på det danske telemarked. De var blandt de første, sammen med Telmore, til at udbyde mobiltelefoni, der både kunne betales og administreres via internettet. Hvilket resulterede i lavere og mere gennemskuelige priser for kunderne.

At CBB var hurtige til at følge i Telmores fodspor har garanteret skabt fundamentet for CBBs stærke position på dagens telemarked i dag. I årene efter Telmore og CBBs indtog på telemarkedet har danskerne set utallige forsøg på at genskabe succesen. Velkendte lavprisselskaber som bl.a Oister, CallMe, Greentel, OK Mobil, Plenti og Coop Mobil er opstået ud fra samme koncept som Telmore og CBB.

Sammenlign CBB Mobil med alle andre danske mobilselskaber

CBB netværk, mobilnet og mobildækning

CBB ejes af Telenor, og det er derfor også Telenors netværk, der benyttes til mobiltelefoni og internet. Telenor har siden 2014 delt 4G netværk og mobilnet med Telia, hvilket betyder, at CBB den dag i dag kan tilbyde deres kunder et solidt og kritikerrost netværk, der dækker 99% af landet.

Roserne til trods, så slås CBB i lighed med alle andre mobilselskaber i Danmark med såkaldte mobilhuller, hvor der hverken kan gennemføres mobilsamtaler eller surfes på nettet. Telenor udbygger til stadighed deres netværk og mobilnet og hullerne forsvinder gradvist, men det er pokkers ærgerligt for den enkelte mobilkunde, hvis mobilen går i sort og ikke fungerer hvor man bor eller opholder sig.

Spørg derfor altid dine naboer om deres erfaring med CBBs netværk og mobildækning. Ingen grund til at vælge CBB hvis Telenor ikke dækker hvor du bor.

Hvis der for øvrigt er tidvise problemer med mobildækningen og netværket, kan du altid følge med på CBBs hjemmeside, hvor der opdateres med det samme, hvis der er specifikke problemer med netværk og mobildækning.

Se også: Aktuelle tilbud hos CBB

Sammenlign teleselskabernes kundeservice, netværk og mobildækning

CBB kundeservice

Sammen med mobilselskaber som Telmore og CallMe har CBB Mobil gennem de sidste mange år tronet højest på skamlen og været blandt teleselskaberne med den bedste kundeservice. Hurtige svartider på telefonisk support, effektive og venlige kundeservicemedarbejdere er igen og igen blevet fremhævet som store kvaliteter ved CBB Mobils kundeservice.

At deres selvbetjeningssystem gennem flere år har været kritikerrost bør også fremhæves som en del af den samlede pakke, du får med på købet ved at vælge CBB Mobil.

Kontakt CBBs kundeservice

Hvis du oplever problemer eller har spørgsmål, du har behov for at få besvaret, kan du både ringe og skrive til CBB. Den telefoniske kundeservice har åbent på alle hverdage indtil kl. 16.00, og du kan ringe til selskabet på 50 50 50 50. Den gennemsnitlige ventetid ifølge deres hjemmeside er på 1.36 minutter.

Se også: Giv din bedømmelse af CBB kundeservice

Ønsker du at rette skriftlig henvendelse kan du kontakte CBBs kundeservice via deres chatsupport, der har åben mellem 8.30 og 21.00 på hverdage og 10.00 og 21.00 i weekender. Du kan også sende en mail via kontaktformularen, du finder på kontakt-sektionen på CBBs hjemmeside. Her skal du først vælge, hvilken kategori din henvendelse hører ind under, hvorefter du kan udfylde kontaktformularen. Når formularen er udfyldt, vil der typisk gå 1-2 hverdage før du får svar fra CBB kundeservice.

CBB er desuden også aktive på deres Facebook-side, hvor du har mulighed for at kontakte kundeservice mellem klokken 9.00 og 21.00 på hverdage og 10.00 og 21.00 i weekender. På Facebook er CBB relativt hurtige til at svare på generelle spørgsmål.

Sammenlign mobilselskabernes kundeservice

CBB selvbetjening

Udover en fantastisk kundeservice har du også mulighed for at logge ind på Mit CBB, der er CBB’s selvbetjening. Den kan tilgås via selskabets hjemmeside, og her har du adskillige muligheder, der vedrører dit abonnement.

Du kan blandt andet bestille SIM-kort, tilmelde dig automatisk optankning, når dit abonnement er ved at løbe tør, spærre dit nummer, se dit forbrug, redigere personlige oplysninger, få udbetalt de resterende penge, du har på kontoen, opsige dit abonnement og meget mere.

Du har samtidig mulighed for at læse om og indstille forskellige tjenester såsom udlandstelefoni, spærre for køb på mobilen, opsætte MMS og internet, se hvordan du finder din PIN og PUK-kode, læse om reklamationsret ved køb af mobiltelefoner samt finde mange andre nyttige oplysninger, der vedrører dine abonnementsforhold ved CBB.

Sammenlign aktuelle priser og tilbud på alle mobilabonnement

CBB: Familien, børn og ældre

CBB Mobil kombinerer sine Tjenester og online-services så godt, at der kan være meget at hente for familien der vil samle sine abonnementer i et og samme mobilselskab. Deres online selvbetjening gør det muligt og let at administrere og betale flere mobilabonnementer på samme login, hvilket næsten er et must hvis hele familien skal samles i ét mobilselskab.

De gode muligheder for at administrere familiens telefoni og bredbånd indebærer også tryghed for børn og ældre. På CBB Mobils selvbetjening kan der enkelt fastsættes begrænsninger og opnås kontrol med mobilabonnement til børn og hele grænsesnittet er så enkelt, at også ældre med liden interneterfaring kan følge med og optimere deres mobilabonnementer.

Konkurrencedygtige priser og gode selvbetjeningsmuligheder gør, at CBB Mobil egner sig godt til familier, børn og ældre.

Sammenlign priser og tilbud på familieabonnementer