Frederik Halling Sørensen
Har haft telefon til reparation i over en måned, nettet falder ud mindst en gang om ugen og deres kundeservice kaster en rundt til højre og venstre fordi de ikke kan eller vil hjælpe dig.
Her er oversigt over priserne på mobilabonnement og kundernes bedømmelser og anmeldelser af Telia.
Har haft telefon til reparation i over en måned, nettet falder ud mindst en gang om ugen og deres kundeservice kaster en rundt til højre og venstre fordi de ikke kan eller vil hjælpe dig.
Har altid i de 20 Aaron vi har vaeret Kunde oplevet god service men tells glemmer de trofaste kunder hvad angaar tilbud paa ny Mobil
Det maa I Kunne goers bedre Saa I ogsaa giver tilbud TIL gamle kunder
Telia det bedste selskab du overhovedet Ku ønske dig de har en knaldgod kundeservice butikkerne indendørs kundeservice hvis man skal have masser af data til at sortere man skal vælge det er okay lidt dyrt men man får noget for prisen Jeg var for godt tilfreds med Telia Det har en pisse god dækning Nordjylland og Midtjylland over det hele Jeg har ikke noget at sætte en finger på min side
Deres fakturering er ikke så transparent og der var noget bøvl med opkrævning i første måned, hvor jeg endnu ikke havde mulighed for at bruge deres tjeneste. Nu virker det fint helt generelt.
Generelt god dækning de fleste steder jeg færdes. Dog er deres selvbetjeningssystem rodet og uigennemsigtigt, og deres opkrævninger ligeså. Det giver en dårligere oplevelse af selskabet samlet set.
Der er mange blinde huller hvor der er mangelfuld eller ingen dækning her på stevns. Det er underordnet hvilken udbyder man bruger, har prøvet alle de store (yousee, telia og telenor). Det er mest på grund af de services Telia tilbyder vi bliver, da prisen er nogenlunde ens fra udbyder til udbyder efterhånden.
Jeg er glad for mine tillæg i mit abonnement, som Spotify og HBO. Finder det dog hovedløst t 10gb ekstra data kan koste 149,- det er så dyrt at jeg aldrig ville købe det.
Generelt syntes jeg Telia fungerer accpetabelt, der er dog områder hvor dækningen er dårlig.
Jeg bor i Dragør og der har jeg stort set ingen indendørs dækning og udendørs er dækningen heller ikke god.
Hvis jeg ved jeg skal føre en længere samtale, slår jeg min mobil over til kun at forbinde via 2G (GSM) - på opfordring af Telia.
Da jeg klagede over at det var en dårlig løsning i disse \"tekniske\" tider, fik jeg beskeden, at jeg jo ikke kunne forvente at det var master over alt
Er generelt tilfreds, dog er prisen i den dyre ender. Er svært at gennemskue value for money. Er lige ved at skifte til et billigere selskab og tilkøbe ekstra tjenester efter behov.
Overordnet godt. Dejligt med roam like home, der fungerede rigtig godt i Berlin. Dog ret dyrt, så overvejer at nedgradere min pakke til 200 i måneden i stedet for den aller dyreste.
jeg tror der er noget med Buddinge og dårligt signal. Ved ikke helt hvad der er galt men både tdc og telia slår op i systemet at de kan levere et ok signal. men når de diagnostisere kan de godt se der er noget galt
Lover dækning med 4G, og kunne ikke engang få 3G.. Kunne ikke opsige det, først efter 6 md til trods for de ikke overholde et lovede og ingen binding på tlf. Det er for mig det man kalder falsk markedsføring....
Dengang man kun kunne købe iPhone hos dem havde jeg problemer med at opsige mit abonnement hos dem det skulle hele 3 måneder og en del opkald til med både opsigelse og klager før de fattede at jeg ikke gad at være kunde hos dem mere!!!
Telia havde en stor uvane med at sende forkerte regninger. Efterfølgende ville de ikke anderkende dem. Og når de så alligevel bøjede sig, så skulle man starte forfra med de påløbende omkostninger og kæmpe for at få dem fjernet.
jeg er tilfreds med det kunde service og de abn. de tilbyder. men når jeg sidder i toget mod kbh. så har jeg ikke 4G forbindelse før jeg når til vanløse st.
Telia dækker fantastisk i hele landet. Har mobilt bredbånd i bilen, og begge børn på bagsædet streamer løs på ture fra kbh til Hvidesande. Og der er aldrig udfald. Dog er hastigheden på vores bopæl ikke helt i top. Har aldrig problemer med samtaler
Telia er det selskab som dækker bedst i mit område, og helt klart det selskab med det bedste kundeservice :) Desværre er deres butikker i Odense ikke noget værd, servicen og kompetencerne er ikke eksisterende. Men takket værd deres kundeservice er jeg stadig kunde på snart 6. år! :)
Så mangler vi bare bedre dækning i Odense V, så ville det være helt perfekt.
Telia fungerer rigtigt godt på Østerbro og ude omkring i DK men de har lidt problemer inde i centrum når man er i div. Kontorlokaler.
Ellers er det et godt selskab og har været ganske tilfreds de sidste to år hvor jeg har haft dem.
Jeg har haf Telia i de sidste par år og er ganske tilfreds, men kunne være bedre med 4g dækningen her i byen. Har for det meste H+ eller 3G dækning. Har et super abb som jeg fik tilbudt og det køre jeg stadig på. Så overordnet set er jeg tilfreds med Telia.
Grunden til at jeg har valgt Telia som mobilselskab er fordi Telia dækker bedst i vores område. Alligevel giver jeg kun karakteren 2 for dækning . Med Telia kan vi trods alt finde en plet i huset vi kan ringe fra uden at blive afbrudt. Det er ikke muligt på hverken Telenor\'s eller TDC\'s net. mobilt bredbånd har en ekstremt dårlig dækning i vores husstand - også hos Telia.
Jeg er umiddelbart godt tilfreds. Jeg oplever en stabil og velfungerende dækning både i Danmark og det øvrige Norden. Jeg befinder mig oftests i hovedstadsområdet.
Når man befinder sig i Hørsholm og omegen er dækningen ikke helt som man gerne vil have den, men er man i København er der meget bedre dækning. Man kunne også godt bruge mere stabilt netværk.
Der er speed på. Masser af signal------------------------------------------------Klaus
Bedre dækning ønskes.
Dækningen er elendig og der er medarbejdere der er ligeglade hvis man er utilfreds kan de bsre sende en videre til opsigelses afdelingen
Rigtig dårlig forbindelse i Kyndeløse sydmark ved Kirke Hyllinge
Jeg har aldrig haft problemer med Telia. Det fungerer optimalt og helt som det skal og så ligger det i den billige ende ;)
hej.
Der har været mange problemer med Telia, fx kunne jeg ikke vælge en tjeneste hverken gennem internettet eller telefonen selvom de skrev som om man kan
Er godt tilfreds med netværket, havde dog lige en uge i blokhus hvor det kneb gevaldigt med dækningen
Som så mange andre har jeg haft problemer med dækningen på kystbane strækningen.
De sætte udlands telefoni op om 780% efter 1 måned.. fra 0.49 kr/min til 3.88 kr uden advarels eller besked
Total Tilfreds
+OK priser på mobiltelefoner
+God dækning generelt
Spotify er et stort +
De har en god service og så har de god dækning i udlandet
Dårlig dækning, data ned hele tiden.
Telia virkar ok over det meste, men har samme problemer som andre med midt Sjælland
Telias net fungere rigtig fint for vores virksomhed, men det kan være lidt svært at komme i kontakt med kundeservice.
Altid god kundeservice, og god dækning! gode tilbud på telefoner og tablets. og aldrig nogen diskusion når tingene går galt!
Ikke fleksibelt nok til prisen. God dækning de fleste steder.
Telia har det bedste 4g signal.
De har den bedste service.
I mit område 9900 er der intet at sætte en finger på
Jeg oplever ofte at dækningen er mangelfuld og der er ofte problemer med data på Telias net.
Er helt vild med Telia tirsdag og har aldrig haft problemer med dækningen.
Jeg er meget tilfreds med mit Telia abonnement. Jeg betaler 299,- pr måned og får Spotify og HBO med i pakken.
Telia leverer en stabil dækning med udmærket hastighed i hovedstadsområdet, hvor jeg færdes.
Har altid være glad for dækningen på Telias net
Super tilfreds med Telia :-)
God kundeservice, billig,og god dækning
Har meget dårlig Data forbindelse hvor jeg bor, men telia mener ikke der er noget problem
Telia har en god kundeservice. Kan ikke altid bruge 4G hvor jeg bor.
Super 4G
De har nogle søde og hjælpsomme personale som har eller finder svar på ens spørgsmål, super
Super dækning i Viby sj og på sj odde, dårlig dækning i benløse Ringsted (arbejde)
Telia har god dækning I 9900 området ikke de store problemer eller ikke på landevejen
Har været kunne i over 20 år god dækning, god service men mangler gode tilbud til gamle kunder.
Jeg har Telia gennem min arbejdsplads i et kombineret/integreret system med IP/softphone og mobile telefon kaldet Uno - det er genialt!!
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 168,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 228,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 248,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 307,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 327,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 327,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 327,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 348,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 357,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 397,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 397,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 427,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 99,-
Mindstepris 427,-
Download
Upload
Oprettelse 0,-
WiFi RouterDownload
Upload
Oprettelse 0,-
WiFi RouterDownload
Upload
Oprettelse 0,-
WiFi RouterDownload
Upload
Oprettelse 0,-
WiFi Router
Kamilla Kampmann
Lige til ombudsmanden
Har været trofast og tilfreds kunde hos Telia i mange år. Desværre har Telia intet til overs for deres kunder endsige intentioner om at holde på dem -nærmere tvært imod.
I juni kontaktede jeg selv Telia, da jeg syntes mit mobile bredbånd var relativt dyrt sammenlignet med andre udbydere. Jeg fik meget fint ændret mit abonnement så jeg nu fik en billigere løsning. Desværre sker der det uheldige at Telia glemmer at lukke og afmelde mit mobile bredbånd så jeg nu i måneder har betalt dobbelt op. Jeg tror naivt at Telia selvfølgelig vil godtgøre det jeg har betalt for meget, da de jo ikke har holdt deres del af aftalen...men nej, det er åbenbart mit ansvar at Telia ikke har opfyldt deres del af den nye aftale. Jeg fik at vide at jeg på min næste regning kunne få refunderet 800,-, som kompensation for deres fejl, men har endnu ikke set skyggen af de penge.
Foreløbig har det kostet mig 2500,- ekstra at jeg kontaktede Telia og fik et \"billigere\" abonnement. Tja sådan kan man jo også behandle sine kunder...