Mads Alexander Hviid Poulsen
Jeg har lige haft en langtrukken og ubehagelig oplevelse hos CBB/Telenor (CBB er en virksomhed under Telenor). Jeg købte en telefon af dem, hvor der opstod en flænge i skærmen efter kun to uger. Det var ikke som følge af hærværk, misbrug eller lignende forhold, som jeg selv var ansvarlig for. Alligevel mente CBB/Telenor ikke, at reklamationsretten skulle gælde.
Det resulterede i en sag, der forløb over tre måneder, hvor jeg var i kontakt med adskillige medarbejdere hos virksomheden, og jeg måtte tage sagen videre til Center for Klageløsning. Undervejs misinformerede både CBB og Telenor mig om mine rettigheder, og de ændrede hele tiden deres forklaring på, hvorfor reklamationsretten ikke skulle gælde.
Jeg ville have taget sagen videre til Forbrugerklagenævnet, men hos Center for Klageløsning blev jeg oplyst om, at sagen sandsynligvis ville tage yderligere 12 måneder, og derfor valgte jeg at trække sagen, da det ikke ville være besværet værd. Det ændrer dog ikke på, at jeg føler mig utroligt snydt af CBB og Telenor.
Som kunde står man dårligt i sådanne sager, og virksomheder som CBB og Telenor er meget bevidste om dette!
Johnny Jeno
Der er for mange huller i nettet nå jeg køre rundt på Sjælland og taler med kunder falder telefonen ud jeg er desværre bundet i en årrække men skifter tilbage til telia nå min binding er slut