Telmore tilbyder mobiltelefoni, bredbånd og et stort udvalg af telefoner. Telmores samlede kundetilfredshed har generelt set været høj og selskabet ligger i toppen af listen over Danmarks bedste mobilselskaber.
Af tabellen nedenfor fremgår aktuelle Telmore mobilabonnement med deres indhold og priser. Under tabellen finder du nyttige informationer om fordele, ulemper og muligheder ved Telmore.
Blev 2. nov 2020 ny kunde hos Telmore, igennem en sælger der tilbød os de første 2 måneder gratis (på 3 abonnementer), hvis vi kunne tage en \"hurtig\" beslutning. Det tog vi i mod.
Dette har Telmore ikke overholdt, men hævet penge fra vores konto fra dag 1.
Vi har haft kontaktet Telmore Kundeservice 6(!) gange i de forgangne 2 måneder og er blevet lovet både opkald og bedring. Men intet hørt tilbage på noget tidspunkt.
I dag fortæller den sidste medarbejder så, at han har fået at vide af den sælger vi købte af, at han ikke har lovet os 2 måneder gratis.
Så nu bliver vi simpelthen også kaldt løgnere.
Har aldrig.. aldrig oplevet noget så uprofessionelt og grimt som dette.
Er på vej til at kontakte teleankenævnet. Er der andre der oplever lignende, håber jeg inderligt i tager samme vej. (Vi taster altid \"ja\" til at de må optage samtalen, så der må foreligge en sådan hos Telmore)
12345
Karin Sauer
Jeg har været fint tilfreds med Telmore i en del år, men det er slut efter at jeg ikke har kunnet komme på nettet via mobiltelefonen i over to uger. Jeg har kontaktet dem seks eller otte gange og fået en søforklaring af forskellige mennesker inklusive en teamleder hver gang jeg har ringet. Forklaringerne har været mange: tag din SIM-kort ud, sæt det i igen og tænd telefonen igen.Søg netværk. Tilføj ny APN. Skriv internet og Telmore i indstillinger. Men telefonen blev ved med at med at melde fejl i Proxyindtillingerne - \\\"kontakt udbyder\\\", og det var der ingen der ville høre på.
\\\"Jamen det er klart, der er noget i vejen med det svenske signal. Det er for svagt\\\", sagde en - jeg var i Sverige og mine venner havde fin forbindelse over samme net. \\\"Vi kontakterne dem. Det tager nok tre dage\\\". Eller: \\\"har du prøvet at tage SIM-kortet ud? Har du .... og så kom hele smøren igen. Så kom teamlederen på. Jamen NU skulle de også se på det. Det var nogle indstillinger, der lige skulle rettes og SÅ ville det virke. De kunne ikke selv rette dem, så de skulle kontakte noget SP - halløj. Flere dage efter bliver jeg stillet om til bredbåndsafdelingen. Her blev røret lagt på mens talte med ham.Efter en halv time sms\\\'ede han, at nu skulle det være i orden. Men det var det ikke og jeg kunne ikke sms\\\' tilbage.
Så kom der en mail. at nu skulle det være i orden hvis jeg slukkede og tændte min telefon. Det er det stadig ikke. Undervejs i forløbet sagde en af folkene på callcentret at de ikke kunne gøre mere, og rådede mig til at finde et andet teleselskab. det havde teamlederen sagt.
Du godeste - hvis deres chefer vidste hvad der foregik..... Nu er jeg nødt til at skifte teleselskab, og det havde jeg faktisk slet ikke lyst til.
12345
Michael Krogh
Under salget af Telmore Play -
Blev jeg lovet TV2 fuldpakken. - Den har Telmore blot ikke.
Såå sælgeren lovede mig noget som ikke eksisterede i Telmores tilbudte ydelser.
Jeg har allerede TV2 fuldpakken, så ideen var at spare de 100kr til TV2, da jeg var blevet lovet at få den igennem Telmore.
Jeg klagede over behandlingen til Telmore, men uden succes, og uden nogen form for kompensation.
Jeg søger PT nyt mobil selskab, og forventer at skifte snarest.
12345
Casper Christiansen
Har netop skiftet til Telmore for 3 måneder siden, efter at have tilmeldt mig på en messe. Jeg kunne spare 30 kr om måneden ifht. mit daværende Yousee abonnement, og blev lovet samme dækning samt eksemplarisk kundeservice. De må siges at have holdt deres ord, da kundeservicen indtil videre har været sublim, og dækningen har været upåklagelig. Alt i alt super tilfreds med at have valgt Telmore!
12345
June Skaaning
Prisen er umiddelbart god, men jeg får alligevel for mange efterretninger der skal betales med det samme og det er kun på kort hvor der bliver pålagt gebyr, gebyret kan sommetider være større end beløbet. Jeg syntes det er utilfredsstillende, at de ikke bare kan sende en faktura en gang om måneden, det vil gøre det hele noget lettere for brugerne. Der er altid flere trusler om lukning hvis ikke det betaler 1,49 kr med det samme?????????? Det syntes jeg ikke er god og ordentlig service overfor kunderne.
Jeg har haft fat i dem flere gange desangående.
Desværre er det det første selskab der har haft ordentlig dækning hjemme hos mig. Men jeg søger fortrøstningsfuld videre efter et bedre selskab, der er mere kundevenlig.
12345
Kjeld Jakobsen
Havde et rigtig godt indtryk af selskabet indtil jeg blev kontaktet af deres callcenter. Solgte ting de ikke kunne sælge via telefonen, leverede andre abonnementer end dem vi bestilte o.s.v.
Afbestilte det hele i kundeservice dagen efter, jeg var åbenbart langtfra den første der havde denne oplevelse.
12345
Anette Gøbel Villadsen
Ekstrem dårlig kundeservice. De har haft rod i rådgivning og de trækker penge alt for ofte (og medarbejderne kan ikke forklare hvorfor, når man ringer ind). Desuden har de ikke holdt, hvad de lovede mht. sammensætning af abonnement.
12345
Martin Høivang Pedersen
Virkelig godt selskab. Var der i 7 år, men forlod dem, da jeg fik et bedre tilbud. Har været i 6 andre selskaber siden da (3, oister, Telia, cbb, DLG mobil og senest telenor, som også var den værste) vente tilbage til telmore, fordi det var der, der var bedst dækning og bedst kundeservice, og det er der stadig. Klart det bedste teleselskab efter min mening...
12345
Torben Stenholt Jensen
Har prøvet andre selskaber gennem de sidste mange år men er altid vendt tilbage til Telmore. Der er sjældent nogen problemer med dækning i min del af landet, oplever dog ret store dækningsprobler i Vestjylland men det er vist et generelt problem for alle selskaber. Desuden har jeg kun haft et enkelt betalingsproblem og det blev løst tilfredsstillende af kundeservice. Alt i alt et selskab som jeg er fuldt tilfreds med.
12345
Mads Simson Degn
Efter at have prøvet nærmest alle udbydere på marked, er vi tilbage på Telmore.
De har den bedste dækning på vores bopæl.
Nu kan vi i det mindste stå udenfor og føre en samtale. Førhen mistede vi opkald og modtog ikke beskeder og skulle rende ud af døren når telefonen ringede.
12345
Martin Vest Zielke
Jeg har haft Telmore i mange år, jeg er rimelig tilfreds, dog satte de for ikke så lang tid siden prisen på min pakke ved dem op fra 99 kr. til 109 kr. uden at skrive om det, som de skal.
12345
Peter Lysgaard
Jeg har haft sonofon, telia og 3 som mobiludbydere, men det kun fordi de tilbød en billig mobil i forbindelse med oprettelse af mit abonnement. Hver gang er jeg dog blevet skuffet over dækningen, og data hastigheden her i nyere tid. Men Telmore eller TDCs net er bare det netværk med bedst dækning og nu også det hurtigste netværk. Ydermere har jeg den store Telmore Play pakke og synes klart den er pengene værd!
12345
Allan Aagaard Rasmussen
Telmore har god dækning (TDC\'s netværk), og rimelige priser i forhold til tale og data. Desuden er der muligheden for Telmore Play, som giver adgang til div. streamingtjenester som f.eks. HBO Nordic, C More og Telmore Music.
12345
Jens Christian Gram Junge
Jeg har været kunde ved Telmore i mange år (2003-20012 og igen fra 2013-nu), og har altid været tilfreds. Før jeg skiftede i 2012 vidste jeg ikke, hvor godt jeg havde det, indtil jeg først prøvede Oister og derefter Bibob. Problemet med begge selskaber var deres dækning i mit område. Skiftede for at få 4G, som Telmore var lidt langsomme til at tilbyde, men siden de fik det og jeg kom tilbage til Telmore, har jeg ikke haft nogen problemer med dækning.
12345
Morten Rongsted
Telmore er nemme at komme i kontakt med og jeg kan finde alt hvad jeg har brug for at vide på nettet. Endvidere har de en app så jeg kan holde øje med mit forbrug at data, sms osv.
12345
Jens Darnell
Jeg har været hos cbb (super kunde service som hos telmore, men ringe dækning, som telia deler med dem, har jeg også haft) har været hos tdc( super dækning, mindre service) nu telmore, faktisk hele familien er der nu, fantastisk dækning, 4G i hele landet og god fart, og rigtig hjælpsom service, og de kan også levere priser, faste priser hver måned, super tilfreds med mit tele selvskab
12345
Lasse Chr
Jeg er stort ud tilfreds med Telmore. Har jeg haft problemer, har kundeservice været behjælpeligt med hjælpen. Købt et par mobiler igennem deres shop. Fejl på en af dem og der blev hurtigt hjulpet fra Telmores side. Jeg bliver der nok lidt endnu... Det \\\"største\\\" minus, har været mobiltnettet ved de nordjyske kyster. Der ville den kun gå på Edge. Mvh Lasse N . Chr.
12345
Jesper Bagger-Bahnsen
Har haft telmore siden den spæde start. Jeg har oftest rigtig god dækning på TDC\'s net og jeg kigger jævnligt om på vilkår og kan konstatere at de ikke har de aller største data og talepakker, men jeg er generelt meget tilfreds i forhold til value for money. Kan klart anbefale telmore.
12345
Jens Stjanne Petersen
Havde 3 før dårlig dækning når jeg klagede var svaret desværre 3 satser på de store byer valgte telmore og alt kører på skinner super dækning fantastisk kundeservice sådan
12345
Majbritt Hindborg Hølledig
Jeg er virkelig overrasket over hvor godt Telmore er!
Dækning:
Før havde jeg Oister og må da sige at jeg var virkelig dødtræt af og sidde med mobilen i S toget hvor jeg hverdag pendler mellem Hillerød og København samt af og til Århus. Oplever temmelig dårlig dækning og mister altid tålmodighed og frusterende når ikke kunne komme videre på internet og Facebook arbejde så langsomt data.
Skiftede til Telmore pga billigere. Har ikke oplevet en en eneste problem med dækning overhovedet. Den er i top. Også hjemme hos mine forældre som bor ude på landet i Nordjylland. Oister havde dårlig dækning hos dem.
Giver 10/10
Abonnement:
Fik Telmore Play til en god pris pr måned. Virkelig god pris og får rigtig meget for pengene!
Giver 10/10
Kundeservice:
Alle de gange jeg skulle bruge hjælp fra kundeservice. Må jeg virkelig sige de har en god service og hurtig betjening. Jeg klager slet ikke.
Giver 10/10
Samlet giver jeg 100% for Telmore. Her er jeg en tilfreds kunde hos dem 100%
Kh Majbritt
12345
Mathias Auchenberg
jeg har aldrig haft problemer med telmore. der var engang jeg glemte min adgangskode. Det fik jeg så sagt videre til telmore, og fik hurtigt en ny adgangskode.
12345
Rikke Elisabeth Holm
jeg har prøvet et par forskellige mobil-selskaber men er altid vendt tilbage til Telmore.
og er især glad for det nu hvor jeg har TelmorePlay føler virkelig jeg får noget for pengene.
har givet 9 i begge svar muligheder, da jeg syntes det er svært at give top karakter ved noget man selvfølelig altid håber der videreudvikler sig.
ment på den måde med at man engang skulle betale for sms osv men nu er det en gratis del af næsten alle parker.
håber Telmore bliver ved med at holde den gode stil!
har heller ikke fået nogle uventet regninger hos Telmor, som jeg har oplevet hos fx Telia
12345
Lars Schneekloth Nielsen
Jeg er yderst tilfreds med Telmore. Min baggrund for den udtalelse, er som kunde gennem minimum 10 år. De seneste par år med fire abonnenter. Personligt har jeg haft fornøjelsen af Telmore Play siden introduktionen. Jeg benytter mig af stort set alle tilbud i dette abonnement - og er meget begejstret.
12345
Anders Westermann
Telmore Play er den ultimative pakke og INGEN af de andre selskaber kommer i nærheden af den pakke. Og de ved det godt - når de ringer med deres tilbud og jeg siger, at jeg har Telmore Play, forstummer de og ved godt at der ikke er noget at komme efter.
12345
Benjamin L. Nielsen
Har prøvet alle de 4 store teleselskaber. Det eneste der virker her i kildemarken 4100 er tdcs net.
De andre har man 1-0 streger signal.
Så derfor faldt valget på telmore som benytter tdcs net. Her er signalet i top og hastigheden hurtig.
Det fungerer bare. Har brugt kundeservice få gange. Og de virker også dygtige og ventetiden er kort.
12345
Lasse Chr
Jeg har været og er, meget tilfreds med Telmore. Ved henvendelser har der været en god feedback, af mine spørgsmål og de problemer der har været, er blevet løst. Det eneste er at der på mobilt internet, har været dårligt på de nordjyske vestkyster. Gået fra 3G til Edge. Men når det er sjældent man er der, går det nok.
12345
Kaspar Cort Madsen
Telmore bruger TDCs netværk og det virker for det meste godt. Har dog nogle huller bag Herlev Hospital hvor der er områder helt uden signal. Hvor jeg bor er der svagt antennesignal, men Dataforbindelse er dog for det meste helt i orden hvilket virker lidt underligt. Men det gør at jeg ikke, samlet set, oplever dækningen som et problem.
Telmores udbud af tjenester under Telmore Play er helt formidabel.
Hjemmesiden fungerer perfekt og hurtigt med selvbetjening, og eks. bestilling af nyt SIM kort er nemt og kommer hurtigt.
Stor tilfredshed med Telmore generelt.
Vil anbefale det til andre og tænker slet ikke på at skifte.
12345
Har ikke oplevet problemer med Telmore og de har give mig et billigere abb. for at matche prisen på en konkurrent, ville bare ønske de selv gjorde opmærksom på at de nedsætter prisen på ens pakke.
12345
Jeg har valgt at have hele families numre hos Telmore, hvor et af dem er Telmore Play. Hvilket giver husstanden en masse gode streaming oplevelser. Priserne på Telmores produkter, kunne måske godt være lidt billigere.. Men kvaliteten af nettet (TDCs) er super, og skulle jeg en sjælden gang have behov for at kontakte dem telefoniske, er der altid vellig betjening og en fantastisk imødekommenhed.
12345
Jes Filtenborg Søndergaard
Perfekt med diverse andre udbud som tv og musik streamer.
12345
Peter Lysgaard
Jeg skiftede til Telmore fra Callme på grund af dækningen og jeg er ikke blevet skuffet!
12345
Lars Kjærsgaard
Jeg har kun været tilfreds med mit selvskab, der er god dækning, og de gange jeg har haft fat i kundeservice har de kunne hjælpe.
12345
Rasmus Melbye Kjeldmand
Lige skiftet tilbage til telmore, men plejer at have god service
12345
Niels Kondrup Hansen
rigtig god dækning nu for Telmore. Bruger TDC\'s net som skal være landets bedste i flere å
12345
Leif Toftdahl Jensen
Godt Godt og Godt
12345
Pia Folmann Nicolaisen
Vi havde Oister i et par måneder, men dækningen i vores område var helt håbløs og nu har vi så Telmore så på alle måder indfrier vores forventninger.
12345
Niklas Hjelm Hansen
Alt som Telmor gør er ret godt. Telmore Play burde dog have nye musikudgivelser hurtigere samt et større udvalg.
12345
Poul Nielsen
Super service og godt abonnement
12345
Jens Christian Gram Junge
Har været kunder ved både BiBoB, Oister, og TELMORE, og dækningen er klart bedst ved TELMORE.
12345
Jeppe Mariager-Lam
Super godt tilfreds med Telmore
12345
Thomas Jessen
Telmore er generelt et godt selskab det kniber dog gevaldigt med mobil dækning ved grænsen til tyskland
12345
Thomas Sørensen
Generelt et udemærket selskab, men lidt dårlig dækning hvor jeg bor og for høje priser sammenlignet med konkurrenterne.
12345
Jesper Aamand Enevoldsen
Lad mig da lige vinde den telefon!
12345
Jógvan Juul Poulsen
God dækning, fin kundeservice
12345
Rasmus Eschou Lægaard Møller
Tilfreds kunde på 12.år.
12345
Nicolas Ringheim
Godt produkt, bruger især filmtjenesterne som er forbundet med det
12345
Kristoffer LéSzafranski Nielsen
Sony Xperia Z5
12345
Sebastijan Violeta Jon
Det er den bedste selskab hvor jeg har fåret alt fri data fri SMS fir mms fri 4g og fri tale til kun 138kr så er meget glad både for net og prisen
12345
Mie G. Slangerup
Er gennerelt tilfreds, kunne sog godt bruge at priserne faldt for gamle kunde på lige fod med nye.
12345
Mie G. Slangerup
Er gennerelt tilfreds, kunne sog godt bruge at priserne faldt for gamle kunde på lige fod med nye.
12345
Carsten Valentin
Telmore er bare go\'
12345
Michael Haulund Christensen
Jeg er godt tilfreds med mit teleselskab.
Som jeg har haft i godt 15 år
12345
Charlotte Andreasen
Altid dygtig personale der yder den bedste service til os kunder,uanset hvad man ringer om :-)
12345
Per Pilemann
De ved hvad kunderne vil ha. specielt med TelmorePlay.
12345
Daniel Lukoschewitz Jensen
Jeg har ikke oplevet problemer med dækning eller lign. i den tid jeg har haft telmore - og er alt i alt meget tilfreds med dem som teleselskab.
12345
Morten Rongsted
Selv om jeg løber langs marker og små byer er der dækning med 3G
12345
Ole H Andreasen
Et helt igennem fantastisk selskab, hvor der aldrig har været problemer omkring betaling eller reperation
12345
Sonni Simmelsgaard
Med Telmore\'s Play abonnement har jeg massevis af tjenester med i købet. Dækningen er utrolig god, og jeg har stort set altid hurtig dataforbindelse.
12345
Michael Gylden Houmann
Telmore er dog, desværre ikke det eneste selskab som har yderst ringe dækning her, på min adresse, de er alle lige så ringe
12345
Peter Majgaard
Telmore har god dækning, næsten overalt. Har ikke oplevet problemer, skal dog siges at Jeg oftest er i byer.
12345
Steen Jørgensen
Fin og stabil dækning på Amager. Udmærket kundeservice og fin selvbetjening online.
12345
Skiftede over til Telmore uden problemer og har haft stabilt netværk lige siden.
12345
Ingen problemer, men deres hjemmeside kunne være mere overskueligt
12345
Har 10 timers tale fri sms 25 gb 4g plus ekstra 30 gb for 29 kr i alt 178 pr md og konstant super dækning stort set alle steder med 4g skifter aldrig
12345
De har gode priser på mobil 4g, men lidt dyre når det kommer køb af telefoner.
Telmores priser på mobilabonnement ligger ikke i den billigste ende, hvis man sammenligner med de absolut billigste mobilselskaber på markedet. Telmores priser er sådan midt på træet. Til gengæld har Telmore noget af den bedste mobildækning og kundeservice på markedet. Hertil er udvalget af mobiltelefoner stort og priserne konkurrencedygtige.
Hvis du planlægger at være en loyal mobilkunde gennem flere år, så er Telmores priser på mobiltelefoni og mobiltelefoner absolut blandt de billigste du finder på markedet. Med et Telmore mobilabonnement får du til dels store rabatter på nye mobiltelefoner. Derfor kan den samlede pris du betaler for dit mobilforbrug og ved køb af nye telefoner blive meget attraktiv. Også sammenlignet med priserne i de billigste konkurrerende mobilselskaber.
Har du hang til god underholdning, musik og tv-serier, f.eks. HBO Nordic, TV Play og Cmore, så har Telmore et attraktivt og kritikerrost tilbud med Telmore Play.
Telmore blev etableret af Frank Rasmussen i 2000. Et nyskabende koncept hvor både bestilling og betaling af mobiltelefoni foregik online på Telmores hjemmeside. Med etableringen af Telmore forandrede Frank Rasmussen med ét spillets regler i en branche, som ellers var groet fast i måden man distribuerede mobiltelefoni og servicerede mobilkunderne.
Telmore var first-mover og blev en kæmpe succes i Danmark. Telmores mobilabonnementer var den gang og er det stadig, baseret på TDCs mobilnet og netværk. Med Telmore fik danskerne pludselig meget billige mobilabonnementer på det ellers så dyre TDC netværk. Danskerne tog hurtigt konceptet med forudbetalt mobilforbrug og optankning af billig taletid på nettet til sig, og der gik ikke mange år før Telmore rundede 300 000 glade mobilkunder.
Ledelsen i TDC blev hurtigt imponeret over Telmores gennemslagskraft på det danske telemarked og allerede i 2003 fik begejstringen gode penge at gå på, da TDC opkøbte 20 procent af Telmore aktierne. Telmore fortsatte dog sin oprørske stil og kæmpede bravt mod nyankomne lavpris-selskaber f.eks; CBB, Debitel (senere CallMe) og M1, som relativt hurtigt kopierede Telmores strategi og efter samme opskrift tilbød billig telefoni på nettet.
Telmore var en succes fra starten og der gik ikke mange år før telejunglen havde vokset sig tæt af lavpris-selskaber som alle ønskede at opnå samme rigdom som Frank Rasmusen gjorde, da han endeligt solgte hele Telemore til TDC og dermed kunne sætte 300.000.000 kroner ind på bankkontoen.
Lavpris-selskaberne også kaldet discount-selskaberne udmærkede sig ved stadigt, at sænke telepriserne og tilbyde stadigt billigere mobilabonnementer.
Det som syntes at være en god idé med Telmore resulterede i en mangeårig telepriskrig, som stadig udfordrede de store teleoperatører. I takt med at TDC, Telenor, Telia og Teleselskabet 3 over årene blev tvunget til, at sænke priserne på Taletid, SMS og senere også priserne på Data, som følge af at Danmark blev overbefolket af lavpris-selskaber som, vi i dag kender som; CBB, Oister, Greentel, OKmobil og COOPmobil og Unotel m.fl. Priskrigen på telemarkedet var tilsyneladende skruen uden ende, men det var paradoksalt nok også Telmore der endte den store danske telepriskrig og satte den nye kurs for de fleste mobilselskaber.
Telmore Play skyllede ind over det danske telemarked i 2014 og satte de øvrige mobilselskaber på Stand-By. Telmore Play var en lille verdensnyhed der inkluderede fri adgang til en række forskellige underholdningstjenester, som f.eks; HBO Nordic, Telmore Musik, TV2 Play, Mofibo, Cmore og syv andre tjenester.
Konkurrenterne var afventende og ville tydeligvis se om danskerne bed på krogen og valgte Telmore Play fremfor de traditionelle mobilabonnementer. Der gik ikke lang tid før konkurrenterne med Telia og Telenor i spidsen begyndte at tage kampen op med Telmore Play, og lancerede pakker med underholdningstjenester som Spotify, HBO, ViaPlay m.m.
Det viste sig hurtigt, at mange danskere kunne finde store besparelser ved at vælge Telmore Play. Og for rigtig mange var det faktisk sådan, at besparelsen de opnåede ved at få en masse Tjenester gratis, var større end prisen de måtte betale for Telmore Play abonnementet.
Hvis man alligevel ønskede f.eks. HBO Nordic, Cmore og musik på mobilen, så var besparelsen man opnåede ved disse tre tjenester (3*99 = 298 kroner /md) større end hvad Telmore Play faktisk kostede dem (279 kroner /md). Med andre ord så var der rigtig mange danskere, der reelt fik gratis mobiltelefoni ved at vælge Telmore Play – Med Telmore Play kunne besparelsen blive større end hvad abonnementet rent faktisk kostede.
I løbet af det efterfølgende år blev udbuddet af mobilabonnement med musik, film og serier langt mere udbredt blandt de øvrige danske mobilselskaber. Samtidig var der en klar tendens til, at markedsprisen på de billigste mobilabonnementer som udelukkende indeholdt tale, data og sms var på kraftig vej op. I løbet af 2015 steg priserne på de basale teleydelser med 22 procent.
Tjenesterne inkluderet i Telmore Play kan med visse undtagelser vises på mobilen, tablets, pc og smart-tv. Det betyder at en familie med far, mor og børn kan have stort udbytte af, at have mindst ét Telmore Play abonnement i husstanden. Mens farmand ser en action thriller på sin pc, kan mor se sin yndlingsserie på fjernsynet, mens børnene ser hver deres børnefilm på tablets.
Ja overdrivelsen fremmer forståelsen og vi anbefaler på ingen måde, at passiv underholdning skal erstatte familiehyggen, men i en hektisk hverdag kan Telmore Play være en fleksibel, underholdende og meget besparende streamingservice, som også giver alle familiemedlemmerne adgang til gratis musik på mobilen. Hertil får man rigelige mængder med taletid, data og sms med i abonnementet.
Telmore Play kan varmt anbefales som et mobilabonnement, som mindst ét familiemedlem bør have. Resten af familien kan nemlig får stor glæde af den store palette af gratis underholdningstjenester og der er garanteret noget for enhver smag og behov.
Telmore Play forudsætter at du har et mobilabonnement ved Telmore. Er du ikke Telmore kunde, men ønsker at skifte til Telmore Play gøres dette enkelt i bestillingsformularen på Telmores hjemmeside.
På Telmores hjemmeside kan du strikke dit Telmore Play abonnement sammen sådan, at det passer både til dit mobilforbrug og dine ønskede tjenester. Det er en stor fordel, da det ikke giver mening at betale for underholdningstjenester og mobilforbrug man ikke har behov for.
Hvis du efter noget tid finder ud af, at Telmore Play ikke er noget for dig eller din familie kan du logge ind og via Telmores Selvbetjening enkelt fravælge Telmore Play og på den måde spare penge dit abonnement.
Er man ikke til det store tivoli af underholdningstjenester med Telmore Play, så tilbydes også mobilabonnementet, Telmore Musik, som er et mobilabonnement med musik inkluderet og hvor du får adgang til mere end 30 millioner musiknumre, som kan afspilles på mobilen eller gennem et Bluetooth højtalersystem, som garanteret kan fylde stuen og hele hjemmet med musik for enhver smag.
Telmore Musik er en egen tjeneste, der kun udbydes af Telmore og som enkelt og let kan betjenes fra Appen, Telmore Musik, som kan hentes gratis på iTunes (Hvis du har en iPhone) og Google Play (Hvis du har en Android mobil). Via appen kan du søge og vælge lige netop den musik dine ører vil lytte til, eller den musik dine fødder skal danse til. Telmore Musik indeholder masser af musik for enhver smag og der er et stort udvalg af numre for både voksne og børn, og skal der fyres op under en fest er der millioner af musiknumre der kan få festen i gang og holde den gående til den lyse morgen.
Før du kan bruge Telmore Musik må du være mobilkunde hos Telmore og vælge en mobilpakke, der inkluderer Telmore Musik. Prisen på et mobilabonnement med Telmore Musik er typisk noget dyrere end et traditionelt mobilabonnement, som kun indeholder tale, data og sms/mms.
Til gengæld sparer du så omkostningerne ved at abonnere på alternative musiktjenester som f.eks; Spotify, Tidal og Apple Music, som typisk koster 99 kroner hver måned.
Hvis du i forvejen er Telmore kunde, kan du ved at logge ind på Telmores selvbetjeningsside enkelt ændre dit mobilabonnement til Telmore Musik. Du får således et mobilabonnement med tale, data, sms/mms og gratis musik. Finder du senere ud af, at musikken ikke spiller, er det også her du let skifter tilbage til et ordinært og billigere mobilabonnement.
Telmore yder afbetalingsordninger og giver rabatter og tilskud på mobiltelefoner. Afbetalingsordningerne ved Telmore er fordelagtige idet der hverken betales renter eller opkræves gebyrer (omkostninger) ved en afbetalingsordning på mobiltelefoner, der kan strække sig over 24 måneder.
At købe mobil ved Telmore kan således være en god fidus, der kan spare dig og hele familien for mange penge.
Ved at købe en mobiltelefon på afbetaling over f.eks. 24 måneder hos Telmore får du kvit og frit fordelt mobiltelefonens samlede pris over to år, hvilket kan gøre det lettere at købe en relativt dyr mobiltelefon.
Hvis man f.eks. vælger en afdragsordning på en mobil, der reelt koster 6.000 kroner, kan denne afdrages med 250 kroner hver måned de næste 24 måneder. Alt andet lige kan en afdragsordning være en god og billig finansiering hvis man ikke lige har 6.000 kroner for hånden i dag.
Som Telmore kunde kan du få til dels store rabatter og tilskud ved køb af mobiltelefoner med abonnement. Rabatterne og tilskuddene forudsætter dog, at du har et Telmore mobilabonnement i forvejen.
Køber du en mobil med et tilhørende mobilabonnement er det en god idé, at købe mobilen med et abonnement der passer til dit faktiske mobilforbrug. Derved undgår du, at betale unødvendigt meget for mobilforbrug du ikke har brug – Den bedste samlede pris på mobiltelefon og mobilforbrug får du typisk kun hvis abonnementet passer til dit faktiske forbrug.
Telmore har gennem alle sine år været kendt og berømmet for deres gode kundeservice. Kvaliteten på Telmores kundeservice har altid været blandt de absolut højeste i telebranchen. Telmores kundeservice er kendetegnet ved hurtige svar tider på både telefon og mail, og dygtige og venlige kundeservicemedarbejdere, som tager kundernes spørgsmål seriøst og løser deres udfordringer på en effektiv måde.
I takt med at mobiltelefoner er blevet avancerede smartphones proppet med apps og masser af funktioner, så er kravene til kundeservicemedarbejdernes kvalifikationer også steget. I dag løser medarbejderne i Telmores kundeservice en bred vifte af problemstillinger, som møder mobilkunderne i hverdagen.
I en stadig mere teknologisk avanceret mobilverden er teleselskabernes kundeservice blevet et vigtigt konkurrenceparameter og for rigtig mange danskere er god kundeservice blevet vigtigere end prisen på selve mobilabonnementet. Danskerne er faktisk villige til at betale en god slat penge for at være i et mobilselskab med god kundeservice.
Telmores kundeservice ligger sammen med kundeservicemedarbejderne hos Callme Kundeservice og CBB Kundeservice, absolut i toppen blandt mere end 38 forskellige danske mobilselskaber.
Telmores kundeservice kan kontaktes telefonisk, pr. mail, på Telmores Facebookside eller via online chat på Telmores hjemmeside.
Telefonnummeret til Telmores kundeservice er 7021 8900 og kundeservicemedarbejderne svarer på telefoniske henvendelser i hverdagene mellem kl. 08:30 og 18:00.
Hvis du vil ringe for at spærre din mobiltelefon, kan dette gøres direkte på telefonnummer 7021 8500.
Man kan også komme i kontakt med Telmores kundeservice ved at sende en mail til info@telmore.dk
Hvis du ønsker at høre mere om at blive kunde kan Telmore kontaktes på telefonnummer 7021 8900.
Har du et hurtigt spørgsmål kan du med fordel også få kontakt med Telmore på deres Facebookside hvor de ofte er meget hurtige til at besvare henvendelser.
Aktuelle tilbud på telefoner, bredbånd og mobilabonnement ved Telmore
Telmores online selvbetjeningsløsning skal have en stor del af æren for, at Telmores kundeservice gennem årene har fungeret så godt. På Mit Telmore kan du som kunde logge ind og få adgang til et omfattende, men også meget enkelt og overskueligt selvbetjeningspanel.
Telmore selvbetjening gør det muligt at skifte mellem abonnementer, styre hele familiens mobiltelefoni, tilvælge og fravælge tjenester. Hertil giver Telmore selvbetjening fuld oversigt over dit og evt hele familiens mobilforbrug.
På Telmores selvbetjening kan man ganske enkelt få alle relevante informationer, styre enkelte abonnementer og optimere sine ydelser, så de passer bedst muligt til dine eller hele familiens behov.
Telmore benytter TDCs netværk og dækker således 99 procent af Danmark. TDC tillader Telmore at udnytte den bedste kvalitet og den maksimale kapacitet ved samtlige sendemaster i Danmark.
Der kan imidlertid være store forskelle på teleselskabernes netværk og mobildækning lokalt og selv mellem stuen og femte sal. Det er derfor altid en god idé, at spørge dine naboer om teleselskabernes netværk og mobildækning inden du skifter mobilabonnement.
Telmores netværk og mobildækning har gennem årene scoret højt i mange uvildige test og undersøgelser, men spørg altid dine naboer hvis du er i tvivl.
Telmore er 100 procent online og der er således ingen Telmore butikker i det danske landskab. Hvis du er på udkig efter en Telmore butik finder du den altså kun på nettet og på Telmores hjemmeside.
Årsagen til Telmore ingen butikker har, ligger i konceptet om enkel og billig mobiltelefoni. Hvis du har behov for, at møde Telmores kundeservice face-to-face i en butik, så er butikken altså ikke at finde langs gaden, men på nettet hvor kundeservicemedarbejderne til gengæld er søde, hjælpsomme og effektive – Din nærmeste Telmore butik er lige for hånden på nettet.
Telmore sælger ikke faste bredbåndsforbindelser. Derimod tilbyder Telmore mobilt bredbånd til konkurrencedygtige priser. Hvilket mobilt bredbåndsabonnement, der er bedst og billigst for dig afhænger af dit behov.
Mobilt bredbånd fra Telmore kommer i forskellige hastigheder og priser. Du kan se aktuelle priser og tilbud på bredbånd fra Telmore og finde løsningen der passer bedst for dig.
Hastighederne på bredbåndsforbindelserne er baseret på TDCs 4G netværk og er op til 71 Mbit/s Download og op til 43 Mbit/s Upload. Hastighedsgrænserne er således rigtig høje og tillader at det meste kan ske på nettet i løbet af et splitsekund.
Før du vælger bredbånd fra Telmore er det imidlertid en god idé, at spørge dine naboer om hvilke erfaringer de har med mobilt bredbånd på TDC netværket. Der kan nemlig være store lokale forskelle på bredbåndshastighederne alt efter hvor man bor.
Telmores online selvbetjeningspanel og rige muligheder for at sammensætte individuelle abonnementsforhold gør, at Telmore egner sig rigtig godt til familien der vil samle sine abonnementsforhold i samme mobilselskab.
Enkel, let og overskuelig kontooversigt med store kontrolmuligheder gør, at Telmore egner sig godt til familien der også har børn med mobilabonnement og ældre familiemedlemmer, som ikke behøver bo på samme adresse for, at få glæde af enkel og individualiseret mobiltelefoni.
Mobilabonnement til børn og ældre familiemedlemmer kan let håndteres fra Telmores online selvbetjening. Forældre får således god kontrol over børns mobilforbrug og færden på nettet og det er samtidig let, at administrere mobilabonnementer til familiens ældre familiemedlemmer og sikre at også de får adgang til nettet og basal mobilkommunikation.
Den gode online selvbetjening, fornuftige rabatter på mobiltelefoner og ikke mindst det store underholdningsunivers i Telmore Play gør, at Telmore varmt kan anbefales til familier, børn og ældre.
Hos Telmore kan man vælge mellem abonnementer med og uden roaming i EU. Mobilabonnementer med roaming i EU er ca. 20 procent dyrere end abonnementer uden.
For begge typer mobilabonnement gælder det, at man kan ringe fra Danmark til et udenlandsk telefonnummer. Dog er det kun med et mobilabonnement med roaming i EU, at mobilen vil fungere i udlandet.
Martin Aagaard Hansen
HOLD JER LANGT VÆK!
Blev 2. nov 2020 ny kunde hos Telmore, igennem en sælger der tilbød os de første 2 måneder gratis (på 3 abonnementer), hvis vi kunne tage en \"hurtig\" beslutning. Det tog vi i mod.
Dette har Telmore ikke overholdt, men hævet penge fra vores konto fra dag 1.
Vi har haft kontaktet Telmore Kundeservice 6(!) gange i de forgangne 2 måneder og er blevet lovet både opkald og bedring. Men intet hørt tilbage på noget tidspunkt.
I dag fortæller den sidste medarbejder så, at han har fået at vide af den sælger vi købte af, at han ikke har lovet os 2 måneder gratis.
Så nu bliver vi simpelthen også kaldt løgnere.
Har aldrig.. aldrig oplevet noget så uprofessionelt og grimt som dette.
Er på vej til at kontakte teleankenævnet. Er der andre der oplever lignende, håber jeg inderligt i tager samme vej. (Vi taster altid \"ja\" til at de må optage samtalen, så der må foreligge en sådan hos Telmore)