Carit Pedersen
Telia står som overordnet leverandør og har skriftligt meddelt, at det er ok at levere 4G med en hastighed på 10/1.
Tidligere lå hastigheden på mindst 40/15. De har vist slukket for en mast i Jyllinge syd. Dårlig stil.
CallMe tilbyder mobiltelefoni, bredbånd og et stort udvalg af telefoner. CallMes samlede kundetilfredshed er overvejende god og selskabet ligger i toppen på listen over Danmarks bedste mobilselskaber.
Af tabellen nedenfor fremgår aktuelle CallMe mobilabonnement med deres indhold og priser. Under tabellen finder du nyttige informationer om fordele, ulemper og muligheder ved CallMe.
Telia står som overordnet leverandør og har skriftligt meddelt, at det er ok at levere 4G med en hastighed på 10/1.
Tidligere lå hastigheden på mindst 40/15. De har vist slukket for en mast i Jyllinge syd. Dårlig stil.
De har en kundeservice der naturligvis ikke ved alt mellem himmel og jord, men hver medarbejder gør sit bedste for at svare på spørgsmål, og undersøge ting helt til bunds.
De er meget dedikerede føler jeg.
Jeg har været kunde i mange år, og bliver hos dem.
Konktrancedygtige priser
Nem og overskuelig hjemmeside.
God kundeservice. Venlige og kompetente medarbejdere.
Tilllægstjenester og kundefordele kunne godt blive bedre. Men man får stadig det man betaler for til en rigtig god pris
Feks. Netflix, tidal og lign. Familieløsning
Har haft call me næsten altid, og kan kun sige at de har en super kundeservice og man få hurtigt svar på indsendt mail.
Vi bor desværre et sted hvor dækningen ikke er helt med, selvom vi bor i kbh området, signalet falder ud hele tiden.
Call me har god service /svare hurtigt og finder altid gode tilbud til en, så derfor vil jeg anbefale dem til andre.
Har kun positivt at sige om Call me, deres kundeservice er altid høflige og velinformerede.
Dækningen hvor jeg bruger telefonen er i top, 4G de fleste steder og har ikke fundet noget \'huller\' i deres dækning endnu.
Det er svært at bedømme jeres dækning. For i forhold til ikke Telia-telenor net er i en 10\'er da de andre ikke dækker overhovedet. Men min dækning er stadig sløj især inde i huset.
God service hvis man ikke har brug for fysisk kontakt. Det er nemt at bruge callme.dk til at overskue abonnement, forbrug samt køb af ny telefon. Der er også god telefonisk service og det er nemt at komme igennem hvis man kan holde sig fra at ringe lige omkring d. 1.ste i måneden. Vi bor på landet og alligevel kan vi trække 4G, yderst tilfredsstillende! Der kan dog godt være dækningsproblemer bestemte steder indenfor, men det skal nok tildels tilskives nyt \"tæt\" hus og ikke nødvendigvis Call Me
Det fungerer sådan set udmærket, men må konstatere at netværket ikke kan stå mål med Fullrate (TDC) som jeg som jeg skiftede fra for lidt over en måned siden.
Oplevede en god support i forbindelse med at en app selv genererede sms\'er.
Med dækningen er jeg ikke specielt tilfreds, da jeg tit mister min 4g forbindelse, selvom det på et tidspunkt har virket rigtig godt.?
har klaget til call me, men det gik lidt i stå eftersom jeg ikke kan sende min mobil ind da man ikke kan få en låne mobil.
Dalende service. Deres nye hjemmeside er stadig et problem uanset browser. Detes tvangstilmelding til betalings service fungerer efter nu ca 6 måneder ikke. Forbrugsafregninger er tit fejlagtige. Alle disse fejl opstod da CallMe fik mut computersystem
Jeg tror bare det er få områder inde i min lejlighed, hvor jeg får skod signal, hvis jeg lægger min mobil ved et åbent vindue, ryger jeg op på 4g eller h+. Men ellers har jeg aldrig haft problemer med callme. Jeg har altid fået professionelt hjælp og de har altid været hurtige til at svare på spørgsmål osv
Jeg valgte at blive kunde hos Call Me fordi jeg havde brug for et abonnement med minimum betaling når jeg ikke er i Danmark (9-10 måneder om året), mens jeg samtidig gerne ville have muligheden for hurtigt at skrue op for data og tale når jeg er i landet. Super lækkert med fleksibilitet og muligheder for at tilpasse det helt som jeg vil have det :)
Overordnet er jeg super tilfreds med Call Me.
Har super gode erfaringer med Call Me. Har haft dem i over et år nu, og de skriver ofte med nye muligheder for at gøre mit abbonement billigere, og opgraderer også løbende mit abbonement kvit og frit.
Stort set meget tilfreds god kundeservice for det meste når de ikke lige klokker i det, er sket nogle gange men har altid fået den service jeg har søgt eller spurgt om.
Lige siden jeg skiftede til Call me, fordi jeg ville have den nye Samsung Galaxy S6 edge, har der ikke været nogen problemer. Og jeg kan selv via deres app gå ind og ændre abonnement. Gratis. Det er service.
Man kan virkelig mærke, at Call Me er teleslskab der går op deres kunder, jeg har prøvet mange forskellige selskaber, men alligevel er jeg altid gået tilbage til Call Me, fordi man føler sig værdsat. :-)
Har opsagt abonnement grundet dårlig dækning.
Manglende dækning Kan næsten ikke benytte telefonen , kan ikke modtage opkald.
Bækmarken 5
5683 Haarby
28572414
god dækning super god service de holder hvad de lover
Har gode erfaringer med \"Call me\" super god kundeservice.
Dækningen er fin.
Brugervenlig hjemmeside.
8-9/10 karakter
Jeg endelig fint tilfreds med Callme & Telias net genialt
de dækker fint på min adresse og i det område jeg bor i
Call me er et teleselskab med en god Service, og fornuftige priser.
Havde en kedelig erfaring med ikke at kunne skifte abonnement i udlandet, da jeg ikke havde udlandsdækning og derfor ikke kunne modtage bekræftelsessms...
4G Signalet måtte gerne udvikles noget mere her
Er generelt godt tilfreds, og de småting der har været, er blevet løst hurtigt
Har altid været tilfreds med Call me, da de samtidig giver en god service Tak
Er rigtigt godt tilfreds med CM - godt produkt, god dækning og fin pris
fint selskab
Godt selskab med god dækning
Nemt, billigt og gode abonnementsmuligheder!
Der er kun gode overraskelser hos Call me.
Der er generelt elendigt signal hvor jeg bor og det gælder alle selskaberne
De plejer afdække over hele verden fint, internettet halt til tider, men udlands opkald fra Danmark er er overkommelige.
Glimrende teleselvskab der ofte opgraderer mit abbonnement uden meromkostninger, dog kunne deres webportal godt være meget hurtigere.
jeg får en god service og venlig betjning
Fantastisk teleselskab. Altid god kundeservice. Aldrig problemer med regeringen. Nemt og overskuelig når man vælger produkter.
Der er desværre nogle steder hvor dækningen ikke er god. Bla. i postnummer 2700 Brønshøj og 3600 Frederikssund
Super service, men deres dækning i vores område er ikke perfekt
Har 7-9-13 ikke haft problemer med Call me. Fornuftige priser og god dækning. Og hurtigt kontakt med kundeservice.
Overordnet meget tilfreds med Call me. Hurtig service og deres hjemmeside er nem at finde rundt på.
Oplever kun få problemer med dækningen
De har en noget uprofessionel chat-service inde på deres side.
God dækning. Nem og overskuelig hjemmeside. Jeg har flere gange købt en ny mobil med afdrag. Alt fungerer upåklageligt.
Call me er klart det selskab jeg har været mest tilfreds med gennem tiden!
Har aldrig haft problemer med dem og deres kundeservice er god
Helt igennem et godt selskab.
Da jeg i sin tid flyttede til dem kørte de hele overflytningen uden problemer og vigtigst af alt til tiden.
Jeg er super tilfreds med call me, har været kunde der i rigtigt mange år, og der er styr på regningen hver gang :-)
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 0,-
Mindstepris 870,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 0,-
Mindstepris 49,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 0,-
Mindstepris 64,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 0,-
Mindstepris 64.75,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 0,-
Mindstepris 89,-
Taletid
Data
SMS/MMS
Oprettelse 0,-
Mindstepris 99,-
Se også: Sammenlign CallMe med alle andre mobilselskaber og find billigste for dig
CallMe baserer deres bredbånd og mobiltelefoni på Telia/Telenors 4G netværk og dækker med enkelte undtagelser hele Danmark. Hvis uheldet er ude eller du har brug vejledning står CallMe klar med noget af det bedste et mobilselskab kan producere af kundeservice.
Se også: Giv din bedømmelse af Callme
Priserne på CallMe mobilabonnement er konkurrencedygtige og lægger man fordelen med til dels store rabatter på telefoner oven i regnestykket, så er CallMe et af de billigste mobilselskaber i Danmark.
CallMe tilbyder også bredbånd og også her er priserne i den lave ende. Er du i forvejen mobilkunde i CallMe får du desuden rabat på din bredbåndsforbindelse.
Udover meget attraktive priser på mobilabonnement, bredbånd og telefoner tilbyder CallMe rabatordninger til medlemmer af en række klubber som f.eks Club Matas, FDM og SAS Eurobonus.
Se aktuelle priser og tilbud hos CallMe
Hvis du har et CallMe mobilabonnement får du relativt store rabatter ved køb af ny mobil. Som mobilkunde bør du ikke alene vælge mobilabonnement ud fra abonnementsprisen. Man kommer utvivlsomt i en situation hvor man også en dag står og skal købe en ny mobiltelefon.
Derfor er det en rigtig god idé, at være mobilkunde i et mobilselskab hvor den samlede pris på mobilforbrug og nye telefoner over tid bliver så lav som mulig. CallMe er i så henseende et rigtigt godt og billigt mobilselskab.
Udvalget af mobiltelefoner hos CallMe er stort og priserne er meget konkurrencedygtige. Hertil afvikler CallMe tit og ofte kampagner med særligt gode tilbud på selv meget populære mobiltelefoner.
Har man ikke pengene til mobilens udbetaling tilbyder CallMe også afdragsordninger på 12 og 24 måneder. Køb af ny mobil baseret på en CallMe afdragsordningerne er ikke dyrt da ÅOP (den årlige omkostning i procent) er nul. Det er således kun købsprisen her og nu, telefonens mindstepris og prisen på selve CallMe abonnementet, du bør tage stilling til hvis du overvejer at købe en mobil ved CallMe.
Inden du køber en mobiltelefon ved CallMe bør du imidlertid sikre dig, at CallMe har mobildækning hvor du bor. Spørg eventuelt først dine naboer om deres erfaringer med Telia/Telenors netværk før du løber og køber.
Se aktuelle priser og rabatter på telefoner ved CallMe
Se også: Sammenlign alle teleselskabernes priser og tilbud på mobiler
CallMe har opdelt deres abonnementer i mobilabonnementer uden og med gratis roaming i EU. De absolut billigste mobilabonnementer kommer uden roaming i EU, mens de fleste og noget dyrere abonnementer inkluderer gratis tale, sms og en vis mængde data i EU.
Hvilket mobilabonnement du bør vælge afhænger således af dit behov for samtaler, sms og data i EU. Mest afgørende for dit valg af CallMe abonnement er imidlertid dit forbrug af tale, sms og data i Danmark. Det er trods alt her du er hjemmeboende og bruger mobilen de fleste dage af året.
Spørgsmålet er således meget enkelt. Hvor meget vil du betale ekstra pr. måned for at få gratis roaming i EU den eller de uger om året, du opholder dig i et europæisk land. Generelt er mobilabonnementer med gratis roaming i EU 20 til 25 procent dyrere end abonnementer, du kun kan benytte i Danmark.
Roaming i EU med CallMe er ikke gratis. Over 12 måneder koster det rundt regnet 400 kroner, at bruge mobilen gratis i EU. 400 kroner er den gennemsnitlige prisforskel mellem et abonnement uden roaming og et abonnement med roaming i EU.
Se også: Sammenlign alle abonnementer på markedet med roaming i EU
Bredbånd ved CallMe er i den billige afdeling. Prisen afhænger selvfølgelig af dit behov. Er du en privatperson udelukkende med behov for at tjekke mails og surfe nyheder på nettet, så får du dækket dit internetbehov for under 70 kroner om måneden.
Er i en familie hvor flere er online samtidigt og hvor der også spilles på nettet og streames film og tv, bør du mindst have en bredbåndsforbindelse på 80 kbit/s.
CallMe leverer hele spekteret af bredbåndsforbindelser og dækker alle internetbehov. Generelt gælder det dog; jo hurtigere bredbånd, des højere er prisen også.
Hvis du i forvejen er mobilkunde ved CallMe får du imidlertid rabat på dit bredbånd. Prisen på bredbånd fra CallMe kan således komme godt ned i et prisleje, der er yderst konkurrencedygtigt og absolut er til at betale.
Bredbånd ved CallMe er såkaldt mobilt bredbånd og du bør derfor sikre dig, at Telia/Telenors 4G netværk dækker hvor du bor. Spørg evt. dine naboer om deres erfaringer med Telia/Telenors netværk inden du skifter bredbåndleverandør til CallMe.
Kvaliteten og hastighederne på mobilt bredbånd er efterhånden af meget høj kvalitet. Selvfølgelig forudsat, at netværket dækker hvor man bor eller arbejder (Hvor man nu står og skal bruge det). Med mobilt bredbånd får man typisk en trådløs router med på købet, hvilket gør det enkelt også at koble flere PCere og mobiltelefoner på nettet.
Se også: Sammenlign alle priser og hastigheder på bredbånd
CallMe udspringer af Debitel, der oprindeligt var et tysk teleselskab i Danmark. I 2007 købte TeliaSonera Debitel for 1.046 mio. kroner og indenfor 12 måneder blev selskabsnavnet, Debitel, ændret til CallMe. Telia øgede med købet af Debitel sin markedsandel på det danske telemarked fra 20 til 25 procent.
I 2008 blev det strategiske grundlag for det ny erhvervede selskab kraftigt ændret. Fra at have mange fysiske butikker gik man over til udelukkende at være et online teleselskab. Samtidig blev navnet ændret fra Debitel til det nuværende, CallMe, og der blev samtidig lagt mange ressourcer ind på at forbedre selskabets image og kundeservice, som mildest talt var kørt helt i bund i Debitel regi.
CallMe har siden markedsført sig på at være et online baseret lavprisselskab med konkurrencedygtige priser på mobiltelefoni og lave priser på smartphones. Efter mange år med image-skabende kampagner og fokus på høj kundeservice lykkedes det CallMe i 2011 endelig, at bryde den negative arv fra Debitel.
Siden 2011 og frem til i dag har CallMe været blandt de absolut bedste mobilselskaber på det danske telemarked. CallMe har gennem årene sammen med CBB og Telmore, scoret helt i top i mange uvildige målinger af mobilselskabernes kundeservice og kundetilfredshed.
CallMe er ejet i dag 100 procent ejet af TeliaSonera. CallMe netværk og mobildækning er således også baseret på Telias netværk. Siden Telia og Telenor samarbejder om udbygning, drift og vedligehold af 4G i Danmark, drager også CallMe mobilkunder gavn af samarbejdet.
Se også: Sammenlign mobilselskabernes kvalitet på netværk og dækning
Der er ingen forskelle på netværksoplevelsen og mobildækningen om du Telia eller CallMe kunde. Eneste forskel på CallMe og Telia er, at CallMe er betydeligt billigere end Telia på mobilabonnement og salg af mobiler. At CallMe også er blandt de bedste mobilselskaber på kundeservice er så bare en ekstra stor fordel.
Samarbejdet mellem Telia og Telenor på udvikling og drift af 4G-netværket giver en stor fordel for CallMe kunderne da de frit og uden besvær får glæde af begge selskabers 4G netværk. CallMe har således et af landets bedste og mest udbyggede 4G netværk.
Inden du skifter til CallMe er det imidlertid en god idé, at spørge dine naboer om deres erfaringer med Telia/Telenors netværk. Gode naboråd er nemlig meget mere værd end teleselskabernes egne dækningskort. Hvis dine naboer fortæller at Telia/Telenor ikke har netværk eller mobildækning, så bør du absolut lytte og lade være med at skifte mobilabonnement eller bredbånd til CallMe.
CallMe er et af de teleselskaber, der har den bedste kundeservice i Danmark. I 2015 og 2016 vandt de Loyalty Awards. En pris, der hvert år gives til virksomheder, der har opnået de højeste loyalitetsresultater i den årlige BrancheIndex. Prisen uddeles af Loyalty Group International.
Hvis du har problemer eller spørgsmål, kan du kontakte CallMe via telefon, online kontaktformular på deres hjemmeside eller på deres Facebook-side, hvor de også er aktive.Nederst på formularen
Se også: Sammenlign mobilselskabernes kundeservice
Ønsker du at kontakte Call Mes kundeservice, skal det gøres på telefonnummer 43 66 90 90. Den telefoniske kundeservice sidder klar til at hjælpe dig i tidsrummet 09.00 – 16.00 fra mandag til torsdag. Om fredagen er tidspunktet 09.00 – 15.00.
Du kan også kontakte CallMes kundeservice på deres officielle Facebook-side. Her er de særdeles aktive og du får som regel hurtigt svar på dine spørgsmål.
Du har mulighed for at logge på selvbetjeningen via CallMes hjemmeside, hvor du kan se informationer vedrørende dit forbrug, mobilaftale, abonnement og regninger.
Du kan også bestille og aktivere dit SIM-kort, skifte abonnement, betale din regning, følge din ordre, se forsikring, reklamation og garanti, finde PIN og PUK-koder, indstille saldokontrollen samt ændre i dine personlige oplysninger, så du er sikker på, at de altid er korrekte.
Når du er kunde hos CallMe, får du automatisk adgang til Club CallMe, der er selskabets egen kundeklub. Her får du særlige tilbud på mobiltelefoner og tablets, mulighed for at købe services og produkter med rabat samt spare penge, når du handler hos Zalando og Billetsalget.
CallMe har meget at tilbyde familier der vil samle sine abonnementer og bredbånd i ét og samme mobilselskab. CallMe har også mobilabonnementer velegnet til børn og ældre.
Når det gælder familien har CallMe et udmærket selvbetjeningspanel, der gør det muligt at administrere flere mobilabonnementer fra samme konto. Er man en familie, kan man med fordel overveje at samle familiemedlemmernes abonnementer hos CallMe.
Fordelene er især knyttet til relativt billige mobilabonnementer og gode rabatter på mobiltelefoner og én samlerabat på bredbånd (Rabat på bredbånd opnår man automatisk hvis man har ét eller flere mobilabonnementer ved CallMe).
Udvalget af mobilabonnementer hos CallMe gør det muligt for de fleste familier, at finde abonnementer, der passer optimalt til det enkelte familiemedlems faktiske mobilforbrug. Derved undgår man at betale dyrt for mobilforbrug man reelt ikke har brug for.
At man som mobilkunde hos CallMe også opnår gode rabatter på mobiltelefoner er også en klar fordel for familieøkonomien. En familie på tre, fire eller flere personer har et relativt højt forbrug af mobiltelefoner og går relativt ofte til indkøb af ny mobil. Er hele familien samlet hos CallMe, så kan alle familiemedlemmerne få glæde af de gode mobilrabatter.
Kombinationen af et godt online selvbetjeningspanel for administration af flere abonnementer og bredbånd, samt meget attraktive priser på selve mobilforbruget (mobilabonnementerne) og telefoner, gør at CallMe er et godt og billigt mobilselskab for familier, der også sætter pris på lave priser på nye smartphones.
Med mobilabonnementet Little Me, rammer CallMe godt og relevant ned i segmentet mobilabonnement til børn. Med Little Me får man som forælder mulighed for, at tegne og administrere et godt, og billigt mobilabonnement til børn.
Børns mobilforbrug er ofte begrænset til sms og internetbrug, og har derfor ikke brug for mobilabonnementer med masser af taletid inkluderet. Med Little ME er der en øvre grænse på taletid og dataforbrug, mens SMS forbruget er ubegrænset.
Husk på at børn har gratis adgang til internet gennem WiFi på skolen, SFO og hjemmet (forudsat man i hjemmet har mobilt bredbånd), hvilket betyder at mængden af data i selve abonnementet ikke spiller nogen rolle. Med mobilen koblet til Wifi, kan børn surfe og boltre sig på nettet så meget de bare orker… Det er kun forældrene der sætter grænserne for børns mobilforbrug med Little ME.
Udover Little Me er der mange andre mobilabonnementer på telemarkedet, der er velegnede til børn og teenagers. Fælles for dem alle er, at forældrene har god oversigt og gode administrationsmuligheder. Hertil ligger de alle i den relativt billigste ende af prisskalaen.
Hvilket mobilabonnement, der passer bedst til dit barn afhænger af barnets eller teenagerens mobilforbrug og af hvilket netværk, der har bedst mobildækning hvor i bor. Spørg evt. naboerne hvilke erfaringer de har med netværket i teleselskabernes forskellige mobilnet.
Se bedste og billigste mobilabonnement til børn & teenagers
Overskueligheden i CallMes online selvbetjeningspanel gør det enkelt og let for ældre og seniorer, at gennemskue nutidens avancerede mobiltelefoni og administrere denne på en overskuelig og brugervenlig måde.
Hertil har CallMe et stort udvalg af ældre-venlige mobiltelefoner til gode priser. Kombinationen af en brugervenlig konto-oversigt online, god kundeservice, store rabatter på ældrevenlige telefoner og relativt billige mobilabonnementer gør, at CallMe kan være et godt og billigt mobilselskab for mange ældre borgere.
Se også: Mobiltelefoner med høj brugervenlighed anbefalet til ældre
Der er mange mobilselskaber på markedet, der har gode mobilabonnementer til ældre.
Hvilket mobilabonnement den ældre bør vælge afhænger af mobilselskabets dækning hvor den ældre borger bor og af personens faktiske mobilforbrug.
Søren Kortsen
Jeg har har Callme i over 10 år og har været meget glad pga. den service man fik, men efter de har skiftet til Telia, er kan jeg ikke længere se hvor meget jeg skylder på min tlf. jeg kan ikke kontakte dem på chat, jeg kan i det hele taget ikke længere rigtig rigtig mange ting.
Service er helt i bund nu og jeg går ikke op i pris men service, så derfor vil jeg ikke længer andbefale callme, hvilket jeg er ked af .
Tal ordentlig, og få en ordenligt service, Tak.