Kenneth Thykiær Thomsen
Har aldrig haft udfald på nettet eller under samtaler mm. Og selvom prisen er lidt højere end de andre billige selskaber, så betaler jeg gerne det, hvis det virker hele tiden. Pris og kvalitet hænger altid sammen. Også benytter jeg dagligt deres musik App.
Jaderik Deneneste
Mit første mobilselskab var TDC. Da de, på det tidspunkt, tog penge - blot for opkald, skiftede jeg til Telmore.
Ved skiftet beholdt TDC mit nemme mobilnummer, trods Telmores garanti for det modsatte.
Telmore gav mig så et nyt guldnummer, som plaster på såret. Det var ok.
Jeg er nylig flyttet til en adresse, hvor TDC havde installation, hvorfor jeg meldte mig til hos dem, med tv, bredbånd og mobil abonnement.
Efter en noget frustreret opstart - vekslende mellem forkerte tv pakker, til intet signal og ringe mobildækning - til opkrævning af dataforbrug, uden for abonnement (jeg har hele tiden været dækket, enten af call me ((mit forrige)) eller TDC, andet kan ikke lade sig gøre. En henvendelse fysisk i forretningen, gav ikke meget forståelse. Dog blev det udret telefonisk. (Mit nok nummer 35. opkald til TDC).
Min værste oplevelse - undervejs, var dog da man påstod, at jeg havde opsagt alt - inc. mit nuværende guldnummer. Herfra frygter jeg, at de stjæler mit nummer igen og evt. sælger det til en anden - da det er særligt attraktivt.