Hold jer langt væk fra Kristian Fast Bojesen (sælger på tre) han forsøger på bedrageri for at få et salg igennem.. Det sygeste jeg nogensinde oplevet indenfor salgsbranchen. Har brugt 6 timer og 3 dage med stress på at få styr på situationen efter at han snød mig til at acceptere et aftale hos tre på falske begrundelser. Men men for at have det sagt Ronni en anden medarbejder på tre løste til sidst hele situationen.. Derfor har jeg ikke tappet modet helt i at få med min mands virksomhed med i 3 efter vores bindningstid ved telenor er slut om ca. 2.5 år, de har jo trods alt nogle gode aftaler inde på tre, og tre stjerner fra mig..
12345
Jette Schou
Dårlig service kan ikke finde ud af at trække penge hvor måned. Og det koster min mand og jeg 100 kr hver, pga. 3 ikke kan finde ud af at trække penge fra os begge.
Jeg har talt med 3`s medarbejder 3-4 gange og lige nu 28.2.2019 kommer mail at min mand ikke har betalt ? Men min regning er betalt nu er det nok imorgen skifter vi til andet selskab
12345
Jette Schou
Dårlig service kan ikke finde ud af at trække penge hvor måned. Og det koster min mand og jeg 100 kr hver, pga. 3 ikke kan finde ud af at trække penge fra os begge.
Jeg har talt med 3`s medarbejder 3-4 gange og lige nu 28.2.2019 kommer mail at min mand ikke har betalt ? Men min regning er betalt nu er det nok imorgen skifter vi til andet selskab
12345
Allan Andersen
Vil lige sige at hvis man vil ha dårlig dækning og kunde pleje så tá 3. Har flere gange måtte ringe til 3 og spørge hvorfor dækningen forsvinder uden held.
Men dråben var da jeg lukkede mit firma, så!! skulle jeg flytte over som privat kunde i 3 sagde de samt betale de sidste 16 md. Binding i erhverv 9000kr og så kunne jeg sagtens blive og betale for privat tale. Men nej tak
12345
Henning Pagaard
Dårlig dækning i kalundborgområdet, incl. Kalundborg by. Det samme gælder strækningen omkring Viskinge/Jyderup, Mørkøv/Ugerløse, Svallerup/Slagelse. Det vare ikke længe før det bliver nyt mobilselskab☹️.
12345
Daniel Neubert
De er nok en af de mest beskidte telefonselskaber jeg nogensinde har set som nægter at følge loven!
De gør alt i deres magt for at presse hver en øre ud de kan af dig. Om så det er noget så smålig som 3kr.
Derudover nægter de at overholde reklamations retten, da jeg i mit tilfælde for anden gang fik nogle fabriks problemer med min mobil (samme problem som første gang og et nyt problem) nægtede de at udskifte telefonen men tilbød derimod en gammel telefon fra første generation af \"smartphones\" og 1 måneds ventetid. Efter en længere diskussion med deres yderst provokerende folk i deres forretning som først og fremmest ikke kun er provokerende og flabet, som i \"Du kan jo bare købe en ny mobil så\" så vil de hellerikke tage imod kontant betaling, som også er imod loven. Nej du SKULLE købe med abm service.
Jeg to så fat i deres online kundeservice i håbet om at få en bedre service, derimod fik jeg det samme latterlige svar om at de nægtede mig at gøre brug af min reklamations ret, med begrundelse for at det var for uhensigtsmæssig dyrt at få mobilen udskiftet frem for repareret. Jeg spurgte så pænt om at få nogle beviser da det jo er deres ansvar at kunne dokumentere at det de siger er sandt og alt de sagde var at de køber deres mobil til en højere pris end de sælger den for (En sidste års model! Samsung galaxy s7 edge). Men på intet tidspunkt ville de vise noget konkret på at dokumentere det. Så hold jer langt væk fra dem! De skaber ikke andet end problemer. Deres regninger er altid forkerte, nogle gange tager det et par kroner ekstra, andre gange lidt mere. Og selvom jeg havde opsagt mit abm blev de ved med at sende mig regninger og påstod jeg ikke havde opsagt mit abm selvom jeg ikke længere havde hverken et login eller et fungerende simkort hos dem. Gør jer selv den tjeneste og hold jer langt væk fra dem!
12345
Jacob Philipsen Hally
I Bagsværd hvor jeg bor har jeg rigtig god dækning. Men hos min mor i 4050 Skibby, har jeg næsten ingen dækning. Jeg sys selskabet er dyrt, når man tænker på der ikk følger musik tjeneste med. Tilgengæld er deres service med 3LikeHome det der gør det værd for mig, da jeg har familie i udlandet.
12345
Adam Christoffer Duus-Boolsen
Ganske tilfreds i lang tid, særligt med deres 3-like-home service. Følte mig dog nødsaget til at skifte (til Oister), da de pludselig satte prisen OP med 30 % og skar min datamængde NED med 25 %...
12345
Andreas S. Kofoed
3Like Home er det eneste positive ved selskabet. Netværket er ringe og kundeservicen er nedladende.
Modtog oplysning om at de ændre mit abonnement så prisen bliver højere og produktet bliver dårligere.
Kundeservice kunne ikke hjælpe og kom blot med et arrogant svar og en sang om højere udgifter.
12345
Adam Christoffer Duus-Boolsen
Egentlig glad for 3 så længe det varede. Særligt deres 3-like-home tjeneste var forud for konkurrenterne. Eneste klagepunkt var deres tendens til at smide mig over Sundet til det svenske netværk, når jeg cyklede igennem Dyrehaven.
Desværre valgte 3 at sætte prisen på mit abonnement op med små 30%, samtidig med at de skar min datamængde ned med 25%... Ellers tak! Slet ikke konkurrencedygtigt, med mindre man rejser i EU hver måned.
12345
Jacob Høyer
Synes ofte jeg oplever kun at have 3g dækning. Derudover så oplever jeg med jævne mellemrum, at dataforbindelsen helt forsvinder, så jeg skal genstarte min telefon for at komme på igen
12345
Jesper Bremer
Jeg har i rigtig mange år været trofast kunde hos 3. De har sjældent været de billigste, men har altid haft gode features som \"3 like home\"...
Nu har jeg købt bil med smartradio der har TuneIn og deezer indbygget, hvor internetradio kan benyttes gennem deling fra telefonen (over bluetooth). Det er derfor særligt vigtigt at der er stabil datadækning fra mobilen. Netop denne diciplin mestrer 3 perfekt, så jeg er supertilfreds...
12345
Morten Keldor Skov
Yderst innovativt selskab med konge dækning ( hvor jeg bruger min mobil ) samt hastighed på nettet.
\"like home\" er bare toppen af kransekagen - tror faktisk aldrig jeg kommer til at skifte.
12345
Jimmy Schandorff
Jeg bor i centrum af byen
og har ikke haft problemer med dækning
og har læst på mobil.nu at den 1/3 2016 så får 3 beder dækning de steder de ikke selv har dækning og så kommer vi over på T-T DÆKNING (Telia) 2G OG 3G
og ikke det lagsome 2g net ved TDC
så kun plus her fra
Jeg er så glad for 3
jeg her en norsk kæreste
når vi så er i norge og besøge famile
ja så koster det mig ikke nået og ringe hjem til min
og når jeg skal ud rejse syd på her i staten af 2016
så kan jeg ringe hjem og modtage opkald som jeg var hjemme
og kan bruge data også hele 10 GB
det er nok bruger kun 5 her hjemme
12345
Marianne Danebod
Har brugt 3 siden de startede. I starten var dækningen ikke så god. Men nu er den prima. Jeg er vild med, at de holder øje med dit abonnement og og de så kommer med anbefalinger hvis du ikke udnytter det osv.
12345
Ronnie Petersen
Virkelig arrogante ansatte både i butikker og i kundeservice. Dårlig dækning og så lyver de for andre kunder som var i butikken de gange jeg har været der.
12345
Kresten Pedersen
De dækker fint hvor jeg normalt færdes, kunne være bedre udenfor større byer.
Har altid oplevet god kundeservice og særdeles gode tilbud på nye tlf.
Uovertruffen er 3likehome, fuck det har sparet mange penge på ferier
12345
Allan P Petersen
Arbejder i Kbh. lige ved Søerne, og her har min Iphone 5 1-2 prikker. Det betyder, at hvis jeg bliver ringet op, kan opkalderen ikke høre, hvad der bliver sagt. Hjemme på Frederiksberg, også ved Søerne, er dækningen lidt bedre, men har dog af og til udfald.
Når jeg har brugt 3 i udlandet, er det meget sjældent rent faktisk lykkedes mig at bruge bare lidt data (som i Danmark) forbi det ikke virker. Selv efter hjælp fra kundeservice (ventede ca. 30 min. på at komme igennem) var det ingen succes. Prøvede 3 i Newcastle, men de kendte ikke noget til noget. Så det bliver til for mange cafe-besøg udenlands, bare for at kunne bruge mobilen.
Min arbejdsmobil er en Windows Phone 640XL med TDC, og der kører den med 4-5 prikker hele tiden. Uden udfald overhovedet.
12345
Kim Jonasen Dsb
Jeg har haft mit abonnement hos 3 siden de åbnede I 2003 og har altid kun haft gode oplevelser både med dækning og ekstra services. Når jeg rejser I Europa har jeg så ovenikøbet 3 like home, så det koster ikke ekstra at checke mails og Facebook
12345
Mikael Bendtsen
Meget fin kundeservice. Venlig tone og meget hjælpsomme. Eneste selskab med mulighed for at fastholde en samtale indendørs i Høje Gladsaxe af alle de mange vi har prøvet. 3LikeHome er et godt koncept og bliver brugt flittigt på ferier. Familie deling med samlet overblik i app er godt til at holde styr på børnene.
12345
J. Kristoffer Nielsen
Dækningen er bedre på den ene side af bygningen end den anden. Men ingen teleselskaber har fremragende dækning, da jeg bor i stueetagen - og bygningen ligger i en dal.
12345
Arne Ebbesen
Jeg bor i et \\\'sort hul\\\' så ingen teleselskaber har nævneværdig mobildækning på min hjemadresse. Bliver nødt til at bibeholde en fastnettelefon, mobil dækker kun med tale (og ustabilt) på 1.salen ved vinduerne, ellers mistes forbindelsen. Data er ikke-fungerende. Generelt er dækningen ok fra 3 når man er rundt i landet, men der er selvfølgelig huller nogle steder.
De få gange jeg har været i kontakt med 3 pr telefon eller mail har været helt ok.
Bruger telefonen en del i Sverige - her er dækningen ok i det sydlige, men mere mangelfuld i det nordlige.
12345
Jesper Hansen
Overordnet set ok tilfreds. Har været lidt problematikker omkring abb og regning, samt at man havde tildelt mig forkert abb (dyrere end bestilt). Kan indimellem være svært at gennemskue regning og tidsperioder , da jeg har flere abb. Desværre har mobildata en tendens til at svigte indimellem og dækningen er ikke den bedste i mit område.
12345
Morten Bau Lassen
Jeg er yderst tilfreds med 3 som selskab. Har haft meget positiv oplevelse i udlandet på arbejde. Her fungerede 3 100% hvor Telenor(arbejdsmobil) ikke altid virkede.
12345
På trods af dyrere priser end mange af de små selskaber, føler jeg at jeg ved 3 får lige så meget ekstra som jeg betaler for. Fornuftige betalingsordninger på nye telefoner, 3likehome og god kundeservice. For nylig skulle jeg f.eks. bruge en anden type simkort til mit abonnement, og oplever altid at jeg får dem gratis i butikkerne, selvom de officielt koster 100 kr.
12345
Jeg har haft 3 i ca. 1 år og fik det i forbindelse med at jeg skulle til London, da jeg havde brug for den gode service 3likehome. Udover det var jeg meget skeptisk, da jeg tidligere havde haft 3 og ikke var specielt vild med deres 4G dækning, men jeg må sige at de havde taget revanche. De fleste steder hvor jeg normalt opholder mig (Vejle, Horsens, Vejen og Esbjerg området), der har de haft den bedste dækning. Jeg har forinden (ca. 7 måneder op til valget på 3) både prøvet CCB, Telenor, Telmor, Bibob og Telia. Telia er næsten på højde med 4G hastigheden, men 3 var dog bedre. Telmor, CCB og Bibob skuffede fælt. Jeg havde 4G, men hastighederne var max. 5 mbit.
Det eneste sted hvor mit net havde en svaghed med 3, var hos min mor. Men her indenfor de sidste 2 måneder, så har de åbenbart fået sat en ny mast op, da forbindelsen køre nu på 4G. Turen til London foregik også perfect med deres 3likehome. Så jeg har kun ros til 3
12345
Jeg havde hele tiden været skeptisk angående 3. da jeg har hørt så mange blande oplevelser med dem. men de er gjort til skammen, jeg har været kunde hos 3 i 1 år nu. og kan kun sige at du får hvad de lover.
12345
Charlotte Werner
Dyrt og dårligt
12345
Asger Freltoft Knudsen
Dårlig dækning udenfor byer og hovedfærdselsårer men ellers rigtigt godt
12345
Ebba Haugaard
Virkelig god, hjælpsom og venlig betjening, når vi har kontaktet 3. Det kan vi kun være tilfreds med. Det kniber desværre meget med dækningen.
12345
Brian Larsen
Absolut et godt selskab, altid god service, ingen problemer med dækning, og 3LikeHome bliver brugt flittigt.
Alt i alt - Perfekt.
12345
Ushma Bearhart
Jeg blev bla. Lovet en Iphone 6 i gave som jeg nu skal betale for, og de har bundet mig i 3 år selvom de i tlf. Sagde 1 år.
12345
William D. Brüel
Meget dårlig dækning her op mod Gribskov
12345
James Arvid Olsen
Jeg kan godt li at mine abonnementer er simple og gennemskuelige og der med ikke bliver taget i røven, regningen passer hver gang.
12345
Tommy Tamsen
Stabil og hurtig forbindelse
12345
Jens Stjanne Petersen
Kundeservice lang ventetid spurgte hvorfor min dækning var dårlig svaret var at de desværre pt. satsede på større byer så ....
12345
Bjarne Felby
Er ok tilfreds med service m.v., men bryder mig ikke om et selskab som forsøger at unddrage sig skat her i landet.
12345
Mikael Jørgensen
Der er ekstrem dårlig dækning i Sønderjylland.
12345
Andreas Thomsen
ingen dækning nord på, de er virkelig dårlige på 3g og 4g
12345
James Arvid Olsen
Jeg kan godt lide 3 fordi regningen passe hver gang og det er et gennem skueligt abonnement.
og ikke at glemme deres roaming priser (3likehome)
12345
Rasmus Raabjerg
Jeg har aldrig haft problemer med teleselskabet 3 tværtimod så har jeg oplevet god service og god dækning
12345
Per Henning Hansen
Ringe dækning
Relativt dyrt abonnement
Dog, gode tilskud til nye mobiler
12345
Christian Ørsnes
Er bestemt tilfreds med 3 mobil. Bruger tit at det er (gratis) at have den med til de lande hvor 3 mobil også har dækning
12345
Kim Nørvang
Arbejde tæt på Sverige og er glad for det ikke koster penge at gå på det svenske net.
12345
Søren Kristensen
Jeg har haft 3 siden de startede. Og har altid fået en god behandling.
12345
Adam Christoffer Duus-Boolsen
Generelt ganske tilfreds med 3 og deres dækning; i hvert fald ikke værre end da jeg var hos Telmore... Særligt glad for deres PhoneLikeHome ordning!
12345
Kuno Richardy
På forkant med roamafgifternes bortfald.
12345
Jesper Bremer
Troværdigt selskab med rimelige priser for en god service og et super netværk..
12345
Claus Otto Nørgaard
Er rigtig tilfreds med 3 - har aldrig haft problemer med dækning
12345
Poul Nielsen
Det fungere fint i større byer, men er elendig på landet :-(
12345
Andreas S. Kofoed
Oplever et godt netværk de fleste steder og har kun fået god kundeservice. Har en pakke til en meget god pris, der fint svarer til mit behov.
12345
Jesper Bremer
Godt tilfreds....
12345
Er grundlæggende tilfreds med 3, deres priser og ydelser er ok, ISÆR 3LikeHome er superfedt når vi rejser i Europa..
12345
Dårlig dækning på den ene side af huset, god på den anden. Men jeg ligger også i en dal.
12345
Perfekt dækning alle de steder jeg har haft brug for det, også langt ude i skoven i Sverige på min ødegård.
12345
Meget tilfreds kunde :-)
12345
Jeg er generalt tilfreds med 3, jeg har prøvet mange andre mobil selvskaber.
12345
3 har fremragende kundeservice og god dækning. 4G kunne være hurtigere og dække bedre uden for større byer..
Sara N Luckman
Hold jer langt væk fra Kristian Fast Bojesen (sælger på tre) han forsøger på bedrageri for at få et salg igennem.. Det sygeste jeg nogensinde oplevet indenfor salgsbranchen. Har brugt 6 timer og 3 dage med stress på at få styr på situationen efter at han snød mig til at acceptere et aftale hos tre på falske begrundelser. Men men for at have det sagt Ronni en anden medarbejder på tre løste til sidst hele situationen.. Derfor har jeg ikke tappet modet helt i at få med min mands virksomhed med i 3 efter vores bindningstid ved telenor er slut om ca. 2.5 år, de har jo trods alt nogle gode aftaler inde på tre, og tre stjerner fra mig..