3 – Priser & brugeroplevelser

Her er oversigt over priserne på mobilabonnement og kundernes bedømmelser og anmeldelser af 3.

Netværk & Dækning: 5,26/10
Kundeservice & ydelser: 5,94/10
Samlet kundetilfredshed: 5,60/10
Sara N Luckman
1 2 3 4 5

Sara N Luckman

Hold jer langt væk fra Kristian Fast Bojesen (sælger på tre) han forsøger på bedrageri for at få et salg igennem.. Det sygeste jeg nogensinde oplevet indenfor salgsbranchen. Har brugt 6 timer og 3 dage med stress på at få styr på situationen efter at han snød mig til at acceptere et aftale hos tre på falske begrundelser. Men men for at have det sagt Ronni en anden medarbejder på tre løste til sidst hele situationen.. Derfor har jeg ikke tappet modet helt i at få med min mands virksomhed med i 3 efter vores bindningstid ved telenor er slut om ca. 2.5 år, de har jo trods alt nogle gode aftaler inde på tre, og tre stjerner fra mig..

Jette Schou
1 2 3 4 5

Jette Schou

Dårlig service kan ikke finde ud af at trække penge hvor måned. Og det koster min mand og jeg 100 kr hver, pga. 3 ikke kan finde ud af at trække penge fra os begge.
Jeg har talt med 3`s medarbejder 3-4 gange og lige nu 28.2.2019 kommer mail at min mand ikke har betalt ? Men min regning er betalt nu er det nok imorgen skifter vi til andet selskab

Jette Schou
1 2 3 4 5

Jette Schou

Dårlig service kan ikke finde ud af at trække penge hvor måned. Og det koster min mand og jeg 100 kr hver, pga. 3 ikke kan finde ud af at trække penge fra os begge.
Jeg har talt med 3`s medarbejder 3-4 gange og lige nu 28.2.2019 kommer mail at min mand ikke har betalt ? Men min regning er betalt nu er det nok imorgen skifter vi til andet selskab

Allan Andersen
1 2 3 4 5

Allan Andersen

Vil lige sige at hvis man vil ha dårlig dækning og kunde pleje så tá 3. Har flere gange måtte ringe til 3 og spørge hvorfor dækningen forsvinder uden held.
Men dråben var da jeg lukkede mit firma, så!! skulle jeg flytte over som privat kunde i 3 sagde de samt betale de sidste 16 md. Binding i erhverv 9000kr og så kunne jeg sagtens blive og betale for privat tale. Men nej tak

Henning Pagaard
1 2 3 4 5

Henning Pagaard

Dårlig dækning i kalundborgområdet, incl. Kalundborg by. Det samme gælder strækningen omkring Viskinge/Jyderup, Mørkøv/Ugerløse, Svallerup/Slagelse. Det vare ikke længe før det bliver nyt mobilselskab☹️.

Daniel Neubert
1 2 3 4 5

Daniel Neubert

De er nok en af de mest beskidte telefonselskaber jeg nogensinde har set som nægter at følge loven!

De gør alt i deres magt for at presse hver en øre ud de kan af dig. Om så det er noget så smålig som 3kr.

Derudover nægter de at overholde reklamations retten, da jeg i mit tilfælde for anden gang fik nogle fabriks problemer med min mobil (samme problem som første gang og et nyt problem) nægtede de at udskifte telefonen men tilbød derimod en gammel telefon fra første generation af \"smartphones\" og 1 måneds ventetid. Efter en længere diskussion med deres yderst provokerende folk i deres forretning som først og fremmest ikke kun er provokerende og flabet, som i \"Du kan jo bare købe en ny mobil så\" så vil de hellerikke tage imod kontant betaling, som også er imod loven. Nej du SKULLE købe med abm service.

Jeg to så fat i deres online kundeservice i håbet om at få en bedre service, derimod fik jeg det samme latterlige svar om at de nægtede mig at gøre brug af min reklamations ret, med begrundelse for at det var for uhensigtsmæssig dyrt at få mobilen udskiftet frem for repareret. Jeg spurgte så pænt om at få nogle beviser da det jo er deres ansvar at kunne dokumentere at det de siger er sandt og alt de sagde var at de køber deres mobil til en højere pris end de sælger den for (En sidste års model! Samsung galaxy s7 edge). Men på intet tidspunkt ville de vise noget konkret på at dokumentere det. Så hold jer langt væk fra dem! De skaber ikke andet end problemer. Deres regninger er altid forkerte, nogle gange tager det et par kroner ekstra, andre gange lidt mere. Og selvom jeg havde opsagt mit abm blev de ved med at sende mig regninger og påstod jeg ikke havde opsagt mit abm selvom jeg ikke længere havde hverken et login eller et fungerende simkort hos dem. Gør jer selv den tjeneste og hold jer langt væk fra dem!

Jacob Philipsen Hally
1 2 3 4 5

Jacob Philipsen Hally

I Bagsværd hvor jeg bor har jeg rigtig god dækning. Men hos min mor i 4050 Skibby, har jeg næsten ingen dækning. Jeg sys selskabet er dyrt, når man tænker på der ikk følger musik tjeneste med. Tilgengæld er deres service med 3LikeHome det der gør det værd for mig, da jeg har familie i udlandet.

Adam Christoffer Duus-Boolsen
1 2 3 4 5

Adam Christoffer Duus-Boolsen

Ganske tilfreds i lang tid, særligt med deres 3-like-home service. Følte mig dog nødsaget til at skifte (til Oister), da de pludselig satte prisen OP med 30 % og skar min datamængde NED med 25 %...

Andreas S. Kofoed
1 2 3 4 5

Andreas S. Kofoed

3Like Home er det eneste positive ved selskabet. Netværket er ringe og kundeservicen er nedladende.
Modtog oplysning om at de ændre mit abonnement så prisen bliver højere og produktet bliver dårligere.
Kundeservice kunne ikke hjælpe og kom blot med et arrogant svar og en sang om højere udgifter.

Adam Christoffer Duus-Boolsen
1 2 3 4 5

Adam Christoffer Duus-Boolsen

Egentlig glad for 3 så længe det varede. Særligt deres 3-like-home tjeneste var forud for konkurrenterne. Eneste klagepunkt var deres tendens til at smide mig over Sundet til det svenske netværk, når jeg cyklede igennem Dyrehaven.
Desværre valgte 3 at sætte prisen på mit abonnement op med små 30%, samtidig med at de skar min datamængde ned med 25%... Ellers tak! Slet ikke konkurrencedygtigt, med mindre man rejser i EU hver måned.

Jacob Høyer
1 2 3 4 5

Jacob Høyer

Synes ofte jeg oplever kun at have 3g dækning. Derudover så oplever jeg med jævne mellemrum, at dataforbindelsen helt forsvinder, så jeg skal genstarte min telefon for at komme på igen

Jesper Bremer
1 2 3 4 5

Jesper Bremer

Jeg har i rigtig mange år været trofast kunde hos 3. De har sjældent været de billigste, men har altid haft gode features som \"3 like home\"...
Nu har jeg købt bil med smartradio der har TuneIn og deezer indbygget, hvor internetradio kan benyttes gennem deling fra telefonen (over bluetooth). Det er derfor særligt vigtigt at der er stabil datadækning fra mobilen. Netop denne diciplin mestrer 3 perfekt, så jeg er supertilfreds...

Morten Keldor Skov
1 2 3 4 5

Morten Keldor Skov

Yderst innovativt selskab med konge dækning ( hvor jeg bruger min mobil ) samt hastighed på nettet.

\"like home\" er bare toppen af kransekagen - tror faktisk aldrig jeg kommer til at skifte.

Jimmy Schandorff
1 2 3 4 5

Jimmy Schandorff


Jeg bor i centrum af byen
og har ikke haft problemer med dækning
og har læst på mobil.nu at den 1/3 2016 så får 3 beder dækning de steder de ikke selv har dækning og så kommer vi over på T-T DÆKNING (Telia) 2G OG 3G
og ikke det lagsome 2g net ved TDC

så kun plus her fra

Jeg er så glad for 3
jeg her en norsk kæreste
når vi så er i norge og besøge famile
ja så koster det mig ikke nået og ringe hjem til min

og når jeg skal ud rejse syd på her i staten af 2016
så kan jeg ringe hjem og modtage opkald som jeg var hjemme
og kan bruge data også hele 10 GB
det er nok bruger kun 5 her hjemme

Marianne Danebod
1 2 3 4 5

Marianne Danebod

Har brugt 3 siden de startede. I starten var dækningen ikke så god. Men nu er den prima. Jeg er vild med, at de holder øje med dit abonnement og og de så kommer med anbefalinger hvis du ikke udnytter det osv.

Ronnie Petersen
1 2 3 4 5

Ronnie Petersen

Virkelig arrogante ansatte både i butikker og i kundeservice. Dårlig dækning og så lyver de for andre kunder som var i butikken de gange jeg har været der.

Kresten Pedersen
1 2 3 4 5

Kresten Pedersen

De dækker fint hvor jeg normalt færdes, kunne være bedre udenfor større byer.
Har altid oplevet god kundeservice og særdeles gode tilbud på nye tlf.
Uovertruffen er 3likehome, fuck det har sparet mange penge på ferier

Allan P Petersen
1 2 3 4 5

Allan P Petersen

Arbejder i Kbh. lige ved Søerne, og her har min Iphone 5 1-2 prikker. Det betyder, at hvis jeg bliver ringet op, kan opkalderen ikke høre, hvad der bliver sagt. Hjemme på Frederiksberg, også ved Søerne, er dækningen lidt bedre, men har dog af og til udfald.

Når jeg har brugt 3 i udlandet, er det meget sjældent rent faktisk lykkedes mig at bruge bare lidt data (som i Danmark) forbi det ikke virker. Selv efter hjælp fra kundeservice (ventede ca. 30 min. på at komme igennem) var det ingen succes. Prøvede 3 i Newcastle, men de kendte ikke noget til noget. Så det bliver til for mange cafe-besøg udenlands, bare for at kunne bruge mobilen.

Min arbejdsmobil er en Windows Phone 640XL med TDC, og der kører den med 4-5 prikker hele tiden. Uden udfald overhovedet.

Kim Jonasen Dsb
1 2 3 4 5

Kim Jonasen Dsb

Jeg har haft mit abonnement hos 3 siden de åbnede I 2003 og har altid kun haft gode oplevelser både med dækning og ekstra services. Når jeg rejser I Europa har jeg så ovenikøbet 3 like home, så det koster ikke ekstra at checke mails og Facebook

Mikael Bendtsen
1 2 3 4 5

Mikael Bendtsen

Meget fin kundeservice. Venlig tone og meget hjælpsomme. Eneste selskab med mulighed for at fastholde en samtale indendørs i Høje Gladsaxe af alle de mange vi har prøvet. 3LikeHome er et godt koncept og bliver brugt flittigt på ferier. Familie deling med samlet overblik i app er godt til at holde styr på børnene.

J. Kristoffer Nielsen
1 2 3 4 5

J. Kristoffer Nielsen

Dækningen er bedre på den ene side af bygningen end den anden. Men ingen teleselskaber har fremragende dækning, da jeg bor i stueetagen - og bygningen ligger i en dal.

Arne Ebbesen
1 2 3 4 5

Arne Ebbesen

Jeg bor i et \\\'sort hul\\\' så ingen teleselskaber har nævneværdig mobildækning på min hjemadresse. Bliver nødt til at bibeholde en fastnettelefon, mobil dækker kun med tale (og ustabilt) på 1.salen ved vinduerne, ellers mistes forbindelsen. Data er ikke-fungerende. Generelt er dækningen ok fra 3 når man er rundt i landet, men der er selvfølgelig huller nogle steder.
De få gange jeg har været i kontakt med 3 pr telefon eller mail har været helt ok.
Bruger telefonen en del i Sverige - her er dækningen ok i det sydlige, men mere mangelfuld i det nordlige.

Jesper Hansen
1 2 3 4 5

Jesper Hansen

Overordnet set ok tilfreds. Har været lidt problematikker omkring abb og regning, samt at man havde tildelt mig forkert abb (dyrere end bestilt). Kan indimellem være svært at gennemskue regning og tidsperioder , da jeg har flere abb. Desværre har mobildata en tendens til at svigte indimellem og dækningen er ikke den bedste i mit område.

Morten Bau Lassen
1 2 3 4 5

Morten Bau Lassen

Jeg er yderst tilfreds med 3 som selskab. Har haft meget positiv oplevelse i udlandet på arbejde. Her fungerede 3 100% hvor Telenor(arbejdsmobil) ikke altid virkede.

1 2 3 4 5

På trods af dyrere priser end mange af de små selskaber, føler jeg at jeg ved 3 får lige så meget ekstra som jeg betaler for. Fornuftige betalingsordninger på nye telefoner, 3likehome og god kundeservice. For nylig skulle jeg f.eks. bruge en anden type simkort til mit abonnement, og oplever altid at jeg får dem gratis i butikkerne, selvom de officielt koster 100 kr.

1 2 3 4 5

Jeg har haft 3 i ca. 1 år og fik det i forbindelse med at jeg skulle til London, da jeg havde brug for den gode service 3likehome. Udover det var jeg meget skeptisk, da jeg tidligere havde haft 3 og ikke var specielt vild med deres 4G dækning, men jeg må sige at de havde taget revanche. De fleste steder hvor jeg normalt opholder mig (Vejle, Horsens, Vejen og Esbjerg området), der har de haft den bedste dækning. Jeg har forinden (ca. 7 måneder op til valget på 3) både prøvet CCB, Telenor, Telmor, Bibob og Telia. Telia er næsten på højde med 4G hastigheden, men 3 var dog bedre. Telmor, CCB og Bibob skuffede fælt. Jeg havde 4G, men hastighederne var max. 5 mbit.
Det eneste sted hvor mit net havde en svaghed med 3, var hos min mor. Men her indenfor de sidste 2 måneder, så har de åbenbart fået sat en ny mast op, da forbindelsen køre nu på 4G. Turen til London foregik også perfect med deres 3likehome. Så jeg har kun ros til 3

1 2 3 4 5

Jeg havde hele tiden været skeptisk angående 3. da jeg har hørt så mange blande oplevelser med dem. men de er gjort til skammen, jeg har været kunde hos 3 i 1 år nu. og kan kun sige at du får hvad de lover.

Charlotte Werner
1 2 3 4 5

Charlotte Werner

Dyrt og dårligt

Asger Freltoft Knudsen
1 2 3 4 5

Asger Freltoft Knudsen

Dårlig dækning udenfor byer og hovedfærdselsårer men ellers rigtigt godt

Ebba Haugaard
1 2 3 4 5

Ebba Haugaard

Virkelig god, hjælpsom og venlig betjening, når vi har kontaktet 3. Det kan vi kun være tilfreds med. Det kniber desværre meget med dækningen.

Brian Larsen
1 2 3 4 5

Brian Larsen

Absolut et godt selskab, altid god service, ingen problemer med dækning, og 3LikeHome bliver brugt flittigt.
Alt i alt - Perfekt.

Ushma Bearhart
1 2 3 4 5

Ushma Bearhart

Jeg blev bla. Lovet en Iphone 6 i gave som jeg nu skal betale for, og de har bundet mig i 3 år selvom de i tlf. Sagde 1 år.

William D. Brüel
1 2 3 4 5

William D. Brüel

Meget dårlig dækning her op mod Gribskov

James Arvid Olsen
1 2 3 4 5

James Arvid Olsen

Jeg kan godt li at mine abonnementer er simple og gennemskuelige og der med ikke bliver taget i røven, regningen passer hver gang.

Tommy Tamsen
1 2 3 4 5

Tommy Tamsen

Stabil og hurtig forbindelse

Jens Stjanne Petersen
1 2 3 4 5

Jens Stjanne Petersen

Kundeservice lang ventetid spurgte hvorfor min dækning var dårlig svaret var at de desværre pt. satsede på større byer så ....

Bjarne Felby
1 2 3 4 5

Bjarne Felby

Er ok tilfreds med service m.v., men bryder mig ikke om et selskab som forsøger at unddrage sig skat her i landet.

Mikael Jørgensen
1 2 3 4 5

Mikael Jørgensen

Der er ekstrem dårlig dækning i Sønderjylland.

Andreas Thomsen
1 2 3 4 5

Andreas Thomsen

ingen dækning nord på, de er virkelig dårlige på 3g og 4g

James Arvid Olsen
1 2 3 4 5

James Arvid Olsen

Jeg kan godt lide 3 fordi regningen passe hver gang og det er et gennem skueligt abonnement.
og ikke at glemme deres roaming priser (3likehome)

Rasmus Raabjerg
1 2 3 4 5

Rasmus Raabjerg

Jeg har aldrig haft problemer med teleselskabet 3 tværtimod så har jeg oplevet god service og god dækning

Per Henning Hansen
1 2 3 4 5

Per Henning Hansen

Ringe dækning
Relativt dyrt abonnement
Dog, gode tilskud til nye mobiler

Christian Ørsnes
1 2 3 4 5

Christian Ørsnes

Er bestemt tilfreds med 3 mobil. Bruger tit at det er (gratis) at have den med til de lande hvor 3 mobil også har dækning

Kim Nørvang
1 2 3 4 5

Kim Nørvang

Arbejde tæt på Sverige og er glad for det ikke koster penge at gå på det svenske net.

Søren Kristensen
1 2 3 4 5

Søren Kristensen

Jeg har haft 3 siden de startede. Og har altid fået en god behandling.

Adam Christoffer Duus-Boolsen
1 2 3 4 5

Adam Christoffer Duus-Boolsen

Generelt ganske tilfreds med 3 og deres dækning; i hvert fald ikke værre end da jeg var hos Telmore... Særligt glad for deres PhoneLikeHome ordning!

Kuno Richardy
1 2 3 4 5

Kuno Richardy

På forkant med roamafgifternes bortfald.

Jesper Bremer
1 2 3 4 5

Jesper Bremer

Troværdigt selskab med rimelige priser for en god service og et super netværk..

Claus Otto Nørgaard
1 2 3 4 5

Claus Otto Nørgaard

Er rigtig tilfreds med 3 - har aldrig haft problemer med dækning

Poul Nielsen
1 2 3 4 5

Poul Nielsen

Det fungere fint i større byer, men er elendig på landet :-(

Andreas S. Kofoed
1 2 3 4 5

Andreas S. Kofoed

Oplever et godt netværk de fleste steder og har kun fået god kundeservice. Har en pakke til en meget god pris, der fint svarer til mit behov.

Jesper Bremer
1 2 3 4 5

Jesper Bremer

Godt tilfreds....

1 2 3 4 5

Er grundlæggende tilfreds med 3, deres priser og ydelser er ok, ISÆR 3LikeHome er superfedt når vi rejser i Europa..

1 2 3 4 5

Dårlig dækning på den ene side af huset, god på den anden. Men jeg ligger også i en dal.

1 2 3 4 5

Perfekt dækning alle de steder jeg har haft brug for det, også langt ude i skoven i Sverige på min ødegård.

1 2 3 4 5

Meget tilfreds kunde :-)

1 2 3 4 5

Jeg er generalt tilfreds med 3, jeg har prøvet mange andre mobil selvskaber.

1 2 3 4 5

3 har fremragende kundeservice og god dækning. 4G kunne være hurtigere og dække bedre uden for større byer..

3 Mobil
3 timer taletid + 3 GB data
Include Talk

Taletid

3 timer
Data

Data

3 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 60,-

60,-Pr. måned
3 Mobil
8 timer taletid + 8 GB data
Include Talk

Taletid

8 timer
Data

Data

8 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 80,-

80,-Pr. måned
3 Mobil
15 timer taletid + 15 GB data
Include Talk

Taletid

15 timer
Data

Data

15 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 100,-

100,-Pr. måned
3 Mobil
Ubegrænset taletid + 30 GB data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

30 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 150,-

150,-Pr. måned
3 Mobil
Ubegrænset taletid + 100 GB data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

100 GB
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 200,-

200,-Pr. måned
3 Mobil
Ubegrænset taletid + Ubegrænset data
Include Talk

Taletid

Ubegrænset
Data

Data

Ubegrænset
SMS/MMS

SMS/MMS

Ubegrænset

Oprettelse 0,-

Mindstepris 250,-

250,-Pr. måned
3 Mobil
71/43 Mbit
Download

Download

71 Mbit
17 Mbit minimum
Upload

Upload

43 Mbit
5 Mbit minimum

Oprettelse 0,-

Pr. måned
230,-
Besøg 3 Mobil
Samsung Galaxy S23 Ultra 256 GB

Samsung Galaxy S23 Ultra 256 GB

Spar op til 8.100,- kroner!

Priser fra: 7.500,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 89 / 100

Sammenlign priser
OnePlus 11 5G (2023) 256 GB

OnePlus 11 5G (2023) 256 GB

Spar op til 6.780,- kroner!

Priser fra: 6.180,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 88 / 100

Sammenlign priser
Samsung Galaxy S23  (2023) 128 GB

Samsung Galaxy S23 (2023) 128 GB

Spar op til 6.900,- kroner!

Priser fra: 6.300,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 83 / 100

Sammenlign priser
Apple iPhone 12 64 GB

Apple iPhone 12 64 GB

Spar op til 5.099,- kroner!

Priser fra: 4.499,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 72 / 100

Sammenlign priser
OnePlus 10T (2022) 128 GB

OnePlus 10T (2022) 128 GB

Spar op til 5.220,- kroner!

Priser fra: 4.620,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 86 / 100

Sammenlign priser
Samsung Galaxy S22+ (Android) 128 GB

Samsung Galaxy S22+ (Android) 128 GB

Spar op til 7.680,- kroner!

Priser fra: 7.080,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 86 / 100

Sammenlign priser
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB

Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB

Spar op til 10.560,- kroner!

Priser fra: 9.960,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 87 / 100

Sammenlign priser
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB

Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB

Spar op til 9.000,- kroner!

Priser fra: 8.400,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 87 / 100

Sammenlign priser
Apple iPhone 12 128 GB

Apple iPhone 12 128 GB

Spar op til 5.599,- kroner!

Priser fra: 4.999,-

Udbetaling fra: 0,- pr. måned

Bedømmelse: 72 / 100

Sammenlign priser