Bibob - Priser & brugeroplevelser

Her er oversigt over priserne på mobilabonnement og kundernes bedømmelser og anmeldelser af Bibob.

Netværk & Dækning: 7,47/10
Kundeservice & ydelser: 8,14/10
Samlet kundetilfredshed: 7,80/10
Michael Pedersen
1 2 3 4 5

Michael Pedersen

Fint mobilselskab der ikke spammer en med reklamer, som andre gør, selvom man endda er kunde.
Kunne dog godt savne information, når de kommer med et abonnement til samme pris eller billigere med bedre produkt, end det nuværende man har.
Jeg skulle selv ind og opdage, jeg for samme pris fik mere data.

Claus Rossen
1 2 3 4 5

Claus Rossen

Bibob udmærker sig med gode, store pakker og har med Tidal i en 10/20gb pakke et vanvittigt stærkt produkt. De har altid ydet en super service overfor mig og jeg vil anbefale dem. De er fleksible og jeg har kun gode erfaringer med dem.

LA Andersen
1 2 3 4 5

LA Andersen

Indtil videre har jeg kun positive erfaringer med Bibob. Jeg skiftede for nogle måneder siden til Bibob da jeg havde behov for et abonnement med mere data end jeg kunne få hos CBB. Lige nu har jeg det abonnement der hedder \"10 timers tale, 30GB data, og fri MMS og SMS\" til 109 om måneden, men på grund af et specielt tilbud har jeg faktisk 40GB data resten af året, men stadig til de 109 kr om måneden! Jeg tror simpelthen ikke det kan fås billigere i Danmark.

Derudover har jeg kun haft positive oplevelser med kundeservice, de er flinke at tale med via telefon, og fik let og hurtigt klaret flytning fra deres søsterselskab CBB til Bibob. De er tilstede på både Facebook og Twitter, hvilket gør det let af få besvaret eventuelle spørgmål man måtte have.

Det er også værd at bemærke at Bibob er den af de bedste anmeldte danske teleselskaber hvis man tjekker Trustpilot.

Tobias Elling
1 2 3 4 5

Tobias Elling

Utrolig god dækning i forhold til telmore, prisen er også rigtigt god, og studie venlig. Der ud over så fandt jeg ud af at jeg ikke har et behov for fri tale hvilket gjorde at jeg kunne spare rigtigt mange penge.
Jeg vil helt klart anbefale bibob til andre.

Kenn Hilding
1 2 3 4 5

Kenn Hilding

Bibob har en god kundeservice med relativ kort ventetid på at komme i kontakt med en medarbejder. Jeg har pt. En pakke med 10 timer tale og 20 gb data ink. Musik tjenesten wimp for små 129.- pr. Md. Hvilket må siges at være billigt. Dog syntes jeg dækningen hos telenor har flere huller hvor 4g ikke er en mulighed og ofte oplever jeg at jeg mister netværk når der skiftes fra netop 4g og ned til 3g. Havde det ikke været for en lave pris var jeg smuttet noget før, hvilket vil sige at jeg nu er på vej væk., dog først efter 2 år.

Jan Stæhr
1 2 3 4 5

Jan Stæhr

Bibob er generelt et godt mobil selskab og har fin dækning der hvor jeg har været og det er både i byer og på landet og har der været noget man vil snakke med kunde service om, er det altid rettet med det samme og det syntes jeg ikke altid de store selskaber kan leve op til, Såååå... et billigt og godt mobilselskab som vil dække de flestes behov

Claus Pedersen
1 2 3 4 5

Claus Pedersen

Syntes dækningene er god hvor jeg kommer. Kundeservice når man en sjælden gang har brug for det, er også i top. Vil klart anbefale BiBoB hvis Telenor dækker hvor du bor.

Preben Hjeltnes Grønning
1 2 3 4 5

Preben Hjeltnes Grønning

Det fungerer bare uden nogen form for bøvl. Har været ved mange forskellige selskaber men har underligt nok altid vendt tilbage til bibob/Telenor da deres net fungerer stortest over alt

Kim Andresen
1 2 3 4 5

Kim Andresen

Billigt mobilselskab som hele tiden følger op på billige priser med tilbud osv. Det er ikke nødvendigt at være ny kunde for at få tilbud på nye abonnementer som mange andre. Dvs de værdsætter også folk der er abonnenter i forevejen og undgår derved tit at folk flytter mobilabonnement for at få billigere priser andre steder. de har tit tilbud. Tilbuddene er også vedvarende livstid så ikke stiger senere.

Downside er at deres mobilshop ikke har noget stort udvalg mobiler og tilbehør findes ikke så vidt ved, og deres priser på mobiler er ikke konkurrencedygtige. Men hvis man bare skal have et selskab der er billige at ringe fra, og overskueligt mht til menu og overblik af sit forbrug er deres www fin. Omend lang ventetid til tider ved kontakt kundeservice.

Stort problem for mig er dækningen når ringer op og modtager opkald, men det har jeg oplevet med diverse selskaber. På tide der bliver lovgivet med hensyn til at selskaberne kan/vil bruge hinandens netværk til glæde for forbrugerne. Det kan de åbenbart ikke selv finde ud af at samarbejde om, med scene for opkald og i værste fald opkald til 112, der kan være livsvigtige.
Mvh
Kim

1 2 3 4 5

Jeg har altid oplevet en hurtig og venlig service hos Bibob. De har gode priser og god dækning, og hvis telefonen skal repareres, kan den indleveres hos Telenor.

1 2 3 4 5

Nu er det altså på tide, at I får set nærmere på 3 og 4G-dækningen her på bopælen, Kirsebærgrenen, Odense SØ.. Over halvdelen af tiden, har vi kun EDGE her, og 3G er under al kritik. 4G er ikke-eksisterende. Når vi tester på det er jeg kun på GSM900, og nærmeste mast på Pæregrenen, F0991B, er IKKE opdateret til 4G iflg. min info, hvilket den vel efterhånden burde! :(
Jeg ved ikke om masten ved TV2-Fyn, F5047, er for langt væk, 1101m - i hvertfald peger den ikke i vores retning, men det er den ENESTE i hele området der er opdateret il 4G. Det skal tilføjes at ALLE der kommer på besøg, med LTE800-terminaler og Telenornet, har samme problem!! Det er ikke væsentlig bedre udendørs, som indendørs. Telenor oplyser at vi endda burde kunne være på 4G med den mast vi er koblet op på, men virkeligheden er en anden. 4G sker som sagt aldrig, og 3G er meget ustabil og altid meget ringe hastighed. Der give i lokalområdet IKKE engang 3G-garanti - WTF?! :o Teknologiniveauet lokalt, svarer til år 1997, hvor vi alle bare havde GSM, men vi betaler det samme som alle andre.
Andre master lokalt er 0921B, F0922A, og ingen af dem peger åbenbar i vores retning, og slet ikke med 4G.

Kurt Winther
1 2 3 4 5

Kurt Winther

Overordnet er jeg til freds, men dækningen på Amager hvor jeg bor er ikke god.
Priserne kunne godt være billiger.

David Nedergaard
1 2 3 4 5

David Nedergaard

God pris og fin dækning :-)

Kim Vidkær Andersen
1 2 3 4 5

Kim Vidkær Andersen

God dækning og service.

Kurt Winther
1 2 3 4 5

Kurt Winther

De er for dyre og dækningen er ikke den bedst på Amager

Kristoffer Bak
1 2 3 4 5

Kristoffer Bak

Det fungerer bare. God dækning ingen udfald og gode priser på abbonnementerne

Anders Kinnerup
1 2 3 4 5

Anders Kinnerup

Super god service.
ULTRA nem hjemmeside med selvbetjening
Teknikken synes at være i TOP

Søren Østerby Kjær
1 2 3 4 5

Søren Østerby Kjær

Super kundeservice og dejlig overskuelig hjemmeside ☺

Pia Didia Søblik
1 2 3 4 5

Pia Didia Søblik

Priserne er OK og ingen problemer med forbindelsen her

Nicolai Brun Jensen
1 2 3 4 5

Nicolai Brun Jensen

Det er nemt at ændre sit abonnement på hjemmesiden og det er super billigt, særligt når man får Tidal i købet.

1 2 3 4 5

Jeg er rigtig glad for at være hos Bijob, det er nemt at styre sit abonnement og så er det super billigt sammen med Tidal!

1 2 3 4 5

Er super tilfreds :)

1 2 3 4 5

Jeg har ikke haft problemer med Bibob, det virker bare!

1 2 3 4 5

Der er altid dækning, men 3g og 4g er meget langsomt

1 2 3 4 5

Dækningen indendørs på min adresse er med mange udfald.

1 2 3 4 5

I byerne er dækningen for det meste meget god. Men hvis du kommer lidt udenfor byerne, så halter det lidt mere. Men rigtig godt til prisen!